Revolutions Crack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Revolutions Crack

Hoi allemaal,

Ik zat laatst te denken ik gebruik Revolutions crack nou al een tijdje.. het bevalt me zeker goed.. ik ben nu ongeveer 2,5 jaar bezig intensief.. en die tintelingen en boost bevalt me goed.. maar nu zat ik te denken er zitte 4 soorten creatine in... Meestal is het zo dat als je creatine in neemt.. je ook rust periodes moet hebbe van 4 weken ongeveer ? dus zou dat ook met Crack moeten ?

Weet iemand iets erover ?

Ik had het gevraagd op de sportschool, daar kreeg ik als antwoord... als je te lang crea gebruikt stopt je lichaam met het produceren van crea.. dus ik zou als ik jou was gelijk stoppen met het innemen..

maar aan de andere kant.. ik nam het 3 keer per week.. dus het is niet hetzelfe als crea monohydraat.. lijkt me ??

iemand suggesties ??

greets,
    If life gives you lemons, make lemonade !

Achterhaald.
    Creatine kan je zo lang gebruiken als je wilt. Dan zou je ook moeten stoppen met bepaald vlees eten. want daar zit ook crea in (natuurlijk wel in andere hoeveelheden).
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Rustperiode= achterhaald.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zou me eerder druk maken om andere ingrediënten waar je niks meer van merkt, maar dat is persoonlijk uiteraard.
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Zou me eerder druk maken om andere ingrediënten waar je niks meer van merkt, maar dat is persoonlijk uiteraard.
          zoals ?? :P uitleg ? ben wel benieuwd.. is het eigenlijk slecht voor je ? want je hoort altijd goeie dingen en slechte dingen mij bevalt het wel.. maar vriend van mij voeld er niets van.. dus het is ook hoe een lichaam erop reageert..

Comment

Originally posted by ibs0n View Post
            zoals ?? :P uitleg ? ben wel benieuwd.. is het eigenlijk slecht voor je ? want je hoort altijd goeie dingen en slechte dingen mij bevalt het wel.. maar vriend van mij voeld er niets van.. dus het is ook hoe een lichaam erop reageert..
            Dat bedoelt hij juist. Je kan aan sommige dingen die erin zitten gewend raken. en dan word het effect steeds minder. Dus daarom nemen mensen pauzes met deze supps

Comment

Originally posted by laurann View Post
              Dat bedoelt hij juist. Je kan aan sommige dingen die erin zitten gewend raken. en dan word het effect steeds minder. Dus daarom nemen mensen pauzes met deze supps

ohh zoo okay ik snap hem.. nee hij bedoelde meer van, stop anders stopt je lichaam met crea produceren. en dan ben je de lul .. dat was zijn antwoord.. hahaha ik dacht hmm kan dat wel..

Comment

Nee de crea aanmaak zal niet stoppen.

Comment

wat mij ook opviel.. ik keek naar de ingredienten van Crack.. er zaten stoffen in die je ook los kan kopen als supp.. een ander vriend via werk, had toentertijd al die supps apart gekocht.. en kwam op een prijs van 90 euro zo.. is er ondertusse een goeie supp die ik zou moeten proberen ?? bijv boost en herstel ??

Comment

Supplementen zijn een zeer persoonlijk verhaal ibs0n. Natuurlijk zijn er supplementen beter dan andere, maar of jij erop reageert, valt altijd te bezien. Probeer samples uit, dan weet je het tenminste zeker.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Supplementen zijn een zeer persoonlijk verhaal ibs0n. Natuurlijk zijn er supplementen beter dan andere, maar of jij erop reageert, valt altijd te bezien. Probeer samples uit, dan weet je het tenminste zeker.

jaa ik weet het.. ik heb veel dingen geprobeert, maar als ik eerlijk mag zijn werkt crack echt intensief bij mij.. ik gebruik anderhalf schepje en voel na 15 min al alles tintele en krijg echt zin om te trainen.. tot nu toe maar af en toe denk ik van ik wil weer is wat anders proberen.. maar goed zoals jij al zegt samples.. ik probeer wel weer wat uit, hier kan een slotje op

groetjes, en bedankt voor de info.. k ga door met de crea..

Comment

Dit moet je niet echt zien als creatine product, zie het als een energiebooster.
                        Als je eraan gewend raakt (=effect wordt minder), stop je even met het gebruik ervan.
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Dit moet je niet echt zien als creatine product, zie het als een energiebooster.
                          Als je eraan gewend raakt (=effect wordt minder), stop je even met het gebruik ervan.
                          sluit ik me helemaal bij aan, ik neem het zelf (op dit moment noxpump) ook niet iederen training zodat ie hard blijft komen
                          LET'S GET NASTY YATES!!!
                          COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X