Energieboost voor trainen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Energieboost voor trainen!

Hej!

Ik zit met het volgende:

soms ik echt moedeloos aan mijn training. Mezelf er toe gezet om te gaan trainen en dan ben ik er, energieloos! Aan het eind van m'n training voel ik dan ook niks, terwijl ik verder toch mijn oefeningen op normale wijze heb gedaan.

Herkennen jullie dit en hoe/ waarmee pep je jezelf in een korte tijd op???
    22j.
    1.83m
    70 kg. BF 8,5%

Cafeïne/andere preworkout sups.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

pep zoals je al zegt
      19j - 1.96m - 105kg
      Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by sandk View Post
        pep zoals je al zegt
        Huh?? Ja ik snap dat oppeppen nodig is, maar waarmee kan je dat 't beste doen is de vraag...
        22j.
        1.83m
        70 kg. BF 8,5%

Comment

Originally posted by arnoudoosterling View Post
          Huh?? Ja ik snap dat oppeppen nodig is, maar waarmee kan je dat 't beste doen is de vraag...
          Cafeine caps/crack/no xplode en er zijn er wel meer..

Comment

meestal als ik geen zin heb en ik loop de sportschool binnen heb ik weer energie.
            maar als je lichaam zegt dat het moe is moet je mischien eens luisteren en rust nemen
            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Nie serieus nemen :P Ik doelde op pep/speed hoe je het ook wilt noemen.. Et werkt, maar je gaat dr kapot aan
              19j - 1.96m - 105kg
              Train harder, grow faster

Comment

Pre-work out supps zoals N.O. Xplode, naNO, jack3d etc..
                Maar je moet je lichaam niet te veel pushen , leuk al die pre-workouts supps maar je moet ze niet misbruiken, als je moe bent ben je gewoon moe en moet je rusten.
                Make it happen, shock everyone!

Comment

supercharge werkt geweldig bij mij

Comment

appelsap

Comment

energieboost

gewoon paar blikjes energiedrank en een dat werk bij mij als een raket

Comment

Originally posted by jeroenvanbaak1971 View Post
                        gewoon paar blikjes energiedrank en een dat werk bij mij als een raket
                        Goed advies ja.

Maar over het algemeen werken caffeine en pre workout producten wel.
                        Check de reviews sectie als je wil weten wat mensen van producten vinden.
                        Groeten

Comment

Of ie denkt dat het werkt als een raket.

Comment

Als het mogelijk is doe ik altijd een kort dutje voordat ik ga trainen. Voel ik me wat fitter en uitgerust. Dan 20 min. voor het trainen nog een dosis multi-vits, B6, B-100, E-400 en nog wat dingetjes. Werkt goed bij mij. Pre-workout boosters doe ik niet aan. Maar je moet ook proberen om gewoon te gaan. Je hebt kans dat als je vermoeid ben dat je training kut is, maar dat is nog altijd beter dan een training overslaan. Ben je echt wasted uitgeput, luister dan naar je lichaam en dan moet je inderdaad wel is een keer overslaan. Maar je hebt natuurlijk verschil tussen een beetje suf en totale uitputting/vermoeidheid.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Hej!

Ik zit met het volgende:

soms ik echt moedeloos aan mijn training. Mezelf er toe gezet om te gaan trainen en dan ben ik er, energieloos! Aan het eind van m'n training voel ik dan ook niks, terwijl ik verder toch mijn oefeningen op normale wijze heb gedaan.

Herkennen jullie dit en hoe/ waarmee pep je jezelf in een korte tijd op???
                              Ik vermoed dat het oplossing niet te vinden is in de supps., en al zou het van wel , dan wel van korte duur.
                              Post eens je voedingschema als je er een hebt, vermeld ook je supps.
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X