Aankomen.. hoe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankomen.. hoe?

Hallo,

Ik heb een probleem met aankomen.. ik ben 16 jaar, 60 kilo en 1,74.. Ik zou graag 70 kilo willen wegen zodat ik meer kan trainen.. Want ik zit toch zover aan het maximaal aantal spieren wat ik kan krijgen met die gewicht, ik kan het hoogstens nog meer naar buiten laten komen.

Ik woon nog thuis en m'n moeder vind die shakes maar niks. Dus mijn vraag is of er niet iets anders zou zijn inplaats van gewoon GOED eten, bijvoorbeeld een Shake zonder "ongezonde" dingen erin.. Want dit lukt me gewoon niet.. Dit probeer ik al 2 jaar namelijk..

Alvast bedankt!
    Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

lees zomer sticky. ipv -500kcal op de calculator moet je +500kcal doen en een goed eet patroon uitwerken volgens de uitleg in zomer sticky en dat elke dag weg stauwen of je honger hebt of niet.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      lees zomer sticky. ipv -500kcal op de calculator moet je +500kcal doen en een goed eet patroon uitwerken volgens de uitleg in zomer sticky en dat elke dag weg stauwen of je honger hebt of niet.
      Mijn respect heb je onderhand wel verdiend!

Comment

Originally posted by Ptrckk93 View Post
        Hallo,

Ik heb een probleem met aankomen.. ik ben 16 jaar, 60 kilo en 1,74.. Ik zou graag 70 kilo willen wegen zodat ik meer kan trainen.. Want ik zit toch zover aan het maximaal aantal spieren wat ik kan krijgen met die gewicht, ik kan het hoogstens nog meer naar buiten laten komen.

Ik woon nog thuis en m'n moeder vind die shakes maar niks. Dus mijn vraag is of er niet iets anders zou zijn inplaats van gewoon GOED eten, bijvoorbeeld een Shake zonder "ongezonde" dingen erin.. Want dit lukt me gewoon niet.. Dit probeer ik al 2 jaar namelijk..

Alvast bedankt!
        Hoi,
        Shakes zijn een aanvulling op je voeding, ze zijn niet de basis ervan. Ik zou zeggen eet veel verdeeld over verschillende keren per dag.
        Kip,kalkoenfilet, dubbel beleg op je boterhammen, volkorenbrood, een liter chocomelk per dag, 500 g kwark 's avonds, een blik tonijn overdag, ongezouten notenmengeling om aan je vetten te komen, vette vis is ook goed zoals tonijn, zalm, heilbot,...
        Eventueel kan je een wheishake nemen, overtuig je moedr ervan dat het geen kwaad kan om een wheishake te nemen, is niets mis mee.

Comment

en noten 's avonds ONGEZOUTEN

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            en noten 's avonds ONGEZOUTEN
            Inderdaad, samen met de kwark!

Comment

niet zo zeuren, niet aankomen is gewoon te weinig eten , en dan heb ik het over clean food.. lees de sticky's goed en ga dan pas vragen stellen.. + shakes zijn niet ongezond voor je.. als jij in 2 jaar niet aankomt eet je gewoon niet goed..

succes

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                Hoi,
                Shakes zijn een aanvulling op je voeding, ze zijn niet de basis ervan. Ik zou zeggen eet veel verdeeld over verschillende keren per dag.
                Kip,kalkoenfilet, dubbel beleg op je boterhammen, volkorenbrood, een liter chocomelk per dag, 500 g kwark 's avonds, een blik tonijn overdag, ongezouten notenmengeling om aan je vetten te komen, vette vis is ook goed zoals tonijn, zalm, heilbot,...
                Eventueel kan je een wheishake nemen, overtuig je moedr ervan dat het geen kwaad kan om een wheishake te nemen, is niets mis mee.
                Oke bedankt! ik zal het eens proberen!

Comment

Originally posted by Ptrckk93 View Post
                  Oke bedankt! ik zal het eens proberen!
                  Ik zou het niet proberen! Puur omdat je volgens mij de basisbeginselen nog niet weet. Weet je wat bijvoorbeeld K/E/V is? BMR? sporttoeslag enz?

Mijn tip is niet zomaar alles kwakkeloos overnemen maar je even verdiepen in de materie want daar leer je veel meer van.

Je moet eerst de Know how's weten! Je hebt er voor je eigen gevoel niets aan dat mensen zeggen dat je stickys moet lezen enz. maar toch moet je dat doen. Als je alles maar overneemt kan jij je zelf nooit op een correcte manier corrigeren.

Comment

gewoon paar broodjes extra eten.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      gewoon paar broodjes extra eten.
                      kom op man. jij moet onderhand toch wel beter weten

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        Ik zou het niet proberen! Puur omdat je volgens mij de basisbeginselen nog niet weet. Weet je wat bijvoorbeeld K/E/V is? BMR? sporttoeslag enz?

Mijn tip is niet zomaar alles kwakkeloos overnemen maar je even verdiepen in de materie want daar leer je veel meer van.

Je moet eerst de Know how's weten! Je hebt er voor je eigen gevoel niets aan dat mensen zeggen dat je stickys moet lezen enz. maar toch moet je dat doen. Als je alles maar overneemt kan jij je zelf nooit op een correcte manier corrigeren.
                        Omdat ik het niet weet vraag ik het toch? Ik weet hoe ik mn spieren moet trainen, qua eten etc weet ik niet veel inderdaad. Van die dingen die mensen me vertellen maak ik mijn eigen ding, zodat ik het aanpas aan mijn lichaam zeg maar.

Comment

het antwoord is je al gegeven door falstyr! eerste post na die van jou.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X