Hallo mijn naam is evi . Binnen 2 weken moet ik de eerste test afleggen bij de defensie van belgie . Heb enkel een groot nadeel ik zit met ondergewicht
Ik ben 1m75 en weeg 50 kg zeer weinug dus ik kom niks maar dan ook niks geen grammetje bij
Mijn eetpatroon is als volgt : ( ik werk momenteel als patisier dus ik werk van 9u tot 15 en dan van 17 tot 12-1u )
7u30 2 boterhammen met kaas glas fruitsap en melk ( soms ipv boterhammen muesli) ( vroeger at ik smorgens ni maar nu wel is nog steds moeilijk om smorgens te ontbijten maar dat is het belangrujkste van de dag dus )
dan om 9 u 2 chocoladekoeken . 12 u 4 pistolekes met kaas.
15 u warm eten varieert soms steak met groeten en aardappelen enz
18 u terug beetje warm eten van de keuken soms hert of kangeroe of krab met groenten en aardappelen . Dan hele tijd ni echt deftig eten droge pistolet ofzo of dessertjes
daarna als ik thuis ben eet ik 4 boterhammen met kaas of vlees
weet iemand hoe ik in deze ueen zmijn maaltijden kan verbeteren ofzo
Dank u
Ik ben 1m75 en weeg 50 kg zeer weinug dus ik kom niks maar dan ook niks geen grammetje bij
Mijn eetpatroon is als volgt : ( ik werk momenteel als patisier dus ik werk van 9u tot 15 en dan van 17 tot 12-1u )
7u30 2 boterhammen met kaas glas fruitsap en melk ( soms ipv boterhammen muesli) ( vroeger at ik smorgens ni maar nu wel is nog steds moeilijk om smorgens te ontbijten maar dat is het belangrujkste van de dag dus )
dan om 9 u 2 chocoladekoeken . 12 u 4 pistolekes met kaas.
15 u warm eten varieert soms steak met groeten en aardappelen enz
18 u terug beetje warm eten van de keuken soms hert of kangeroe of krab met groenten en aardappelen . Dan hele tijd ni echt deftig eten droge pistolet ofzo of dessertjes
daarna als ik thuis ben eet ik 4 boterhammen met kaas of vlees
weet iemand hoe ik in deze ueen zmijn maaltijden kan verbeteren ofzo
Dank u
Comment