gebruik cell-tech met whey eiwit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gebruik cell-tech met whey eiwit

hey allemaal ik ga voor het eerst suplementen gebruiken en heb via internet whey eiwitten en cell-tech gekocht. Er staat op de cell tech dat ik deze na de training moet innemen, de whey moet ook na de training ingenomen worden. Als ik klaar ben met trainen eet ik altijd meteen een banaan, en nu is mijn vraag moet ik na de banaan eerst de cell-tech en dan de whey pakken of andersom of tegelijk?? alvast bedankt.

die cell tech moet je sowieso direct na de training volgens mij?
    Die banaan zou ik er niet bij nemen, de vezels vertragen de opname van dextrose (toch?)
    Groeten

Comment

maar moet je direct na je training niet eerst koolhydraten en dan effe wachten +- half uur met de eiwitten of zit ik helemaal verkeerd?

Comment

Die celltech is een blend van creatine en dextrose en nog wel wat meer.
        Dus het is al een pak koolhydraten/suikers op zich.
        Groeten

Comment

ahh oke dus dan zal ik die banaan vanaf vandaag maar weglaten. en dan neem ik na de training de cell-tech en dan een half uurtje later de whey... weer wat bijgeleerd.

Comment

Originally posted by szizzurp View Post
            ahh oke dus dan zal ik die banaan vanaf vandaag maar weglaten. en dan neem ik na de training de cell-tech en dan een half uurtje later de whey... weer wat bijgeleerd.
            Ik zou de whey voor de training nemen in dit geval. en de celltech erna
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X