Www.sportenkrachtvoeding.be

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Www.sportenkrachtvoeding.be

Deze site heeft een beperkt aantal produkten in vooraadt,maar het zijn tevens de belangrijkste en de goedkoopste en hebben een prima service voor Belgie en nederland.
    Al mijn produkten koop ik aan via deze site en ik ben daar heel erg tevreden mee
    GEWOON EEN SUPERSITE!!!!!!!!& #33;!!!!!

Prijzen zien er erg goed uit! Zeker een aanrader om via die site wat te bestellen
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

zo'n pot ad-1 die op deze site wordt verkocht, zijn dat anabolen? Is dat geschikt voor een 19-jarige fitnesser zoals mij?

Comment

prohormoon. Doe er maar wat studie over op internet ergogenics en dit forum. Ik denk dat je dan al snel achter het antwoord komt
        I live to end the game

Comment

verkopen jullie ook NO , en aan welke prijs

grtz
          stil growing

Comment

heeft iemand in de tussentijd hier al wat van besteld. Ben nou al een paar keer op de site geweest. Maar vind het zon klunsige site dat ik het niet helemaal vertrouw. Ook door de manier waarop je moet bestellen.. Misschien niet lange houdbaarheidsdatum of zo of wat dan ook.
            daarom vraag ik het ff. Wil voor de prijzen daar wel wat bestellen...
            I live to end the game

Comment

filip72 heeft daar al besteld als ik het goed voor heb, zijn foto's staan ook op die site.Kan aan hem misschien eens vragen of alles meevalt.

grtz
              stil growing

Comment

Ik bestel idd. via deze site (www.sportenkrachtvoeding.be)
                des. wheyprotein en weight gainer in het verleden ook creatine er zijn zeker geen problemen mee.

Comment

dan gha ik nu ff bestellen. 15 euro per 750 gram. Das tog nix!! haha.
                  I live to end the game

Comment

@ ADONIS:
                    Mijn laatste bestelling (des. wheyprotein) houdbaarheidsdatum tot jan. 06

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X