Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Edit Pin.
    Last edited by Pinada; 30-04-2010, 09:16.
    **When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface

21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%

Comment

• Het is hier ook verboden hoor haha.
      Groeten

Comment

• Op de hydroxycut hardcore staat 2x daags 3, maar is het misschien niet beter om 3x daags 2.
        Voor een betere verspreiding .....
        Meer info

Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

• try it out?
          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Het is hier ook verboden hoor haha.
            LoL, echt?

Haha, wist ik niet eens :d
            **When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface

Comment

• Ik heb het maar even weggehaald.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                Ik heb het maar even weggehaald.
                Sorry Pinada, kwist echt niet dat het daar ook illegaal was

Comment

• Het is je vergeven.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik zoek ook een goede burner alleen ik kan erg sterk tegen pepmiddelen, van caffeine heb ik geen last maar ik had vroeger stacks waar efidrine in zat en daar kan ik erg slecht tegen, ik weet dat efidrine er tegenwoordig niet meer in zit maar ze zullen vast wel iets vervangen hebben.

Maar wie heeft een idee.

Comment

• Dat stackers met ephedrine gevoel krijg je van een legale fatburner niet meer.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

• Gelukkig, maar zijn ze nog wat dan of kan ik beter een supplement nemen met groene thee extract.

Comment

• Maandag begonnen met Mitotropin. Om 07.30 eerste drie tabletten om 14.00 nogmaals 3, heel de nacht wakker gelegen, me hart bonkte uit borst. Dinsdag hetzelfde geval. Gister alleen 3 in de ochtend ingenomen, vannacht beter geslapen.

Comment

• Ik ben van plan maandag te gaan beginnen. Ik ga vandaag/morgen even dat boekje doorlezen en een nieuw voedingsschema in elkaar zetten (heb sowieso het gevoel dat degene waar ik momenteel niet echt goed is en werkt).

Ik ga eerst kijken wat de mito doet, en dan beslissen of ik die L-arginine er ook gewoon bij knal, 3 tabletten per dag ofzo. Misschien hou ik wel een logje bij met wat foto's ofzo. Aangezien er aardig wat vraag is naar fatburners en het resultaat.
                            Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

• Originally posted by Sili View Post
                              Ik ben van plan maandag te gaan beginnen. Ik ga vandaag/morgen even dat boekje doorlezen en een nieuw voedingsschema in elkaar zetten (heb sowieso het gevoel dat degene waar ik momenteel niet echt goed is en werkt).

Ik ga eerst kijken wat de mito doet, en dan beslissen of ik die L-arginine er ook gewoon bij knal, 3 tabletten per dag ofzo. Misschien hou ik wel een logje bij met wat foto's ofzo. Aangezien er aardig wat vraag is naar fatburners en het resultaat.
                              Het heeft beide een compleet andere werking? Waarom zou je de arginine er niet meteen bij nemen?
                              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

• Met: Kijken wat de Mito doet.

Bedoel ik: Kijken hoe ik op de Mito reageer, ik lees hier allemaal dingen van mensen die koppijn hebben, amper slapen en whatever.

Ik ga eerste paar daagjes even aankijken of ik me wel goed voel.
                                Is dit het geval, knal ik er 3 arginine tabletten per dag bij ^^
                                Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X