Edit Pin.
Fatburners
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View PostHet is hier ook verboden hoor haha.
Haha, wist ik niet eens :d**When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface
21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIk heb het maar even weggehaald.**When you get to this country, you got to get the money first, when you get the money, you get the power, and when you get the power, then you get the women!** T.M. - Scarface
21j - 80,5 - 1,75m - BF 16%
Comment
-
Ik zoek ook een goede burner alleen ik kan erg sterk tegen pepmiddelen, van caffeine heb ik geen last maar ik had vroeger stacks waar efidrine in zat en daar kan ik erg slecht tegen, ik weet dat efidrine er tegenwoordig niet meer in zit maar ze zullen vast wel iets vervangen hebben.
Maar wie heeft een idee.
Comment
-
Ik ben van plan maandag te gaan beginnen. Ik ga vandaag/morgen even dat boekje doorlezen en een nieuw voedingsschema in elkaar zetten (heb sowieso het gevoel dat degene waar ik momenteel niet echt goed is en werkt).
Ik ga eerst kijken wat de mito doet, en dan beslissen of ik die L-arginine er ook gewoon bij knal, 3 tabletten per dag ofzo. Misschien hou ik wel een logje bij met wat foto's ofzo. Aangezien er aardig wat vraag is naar fatburners en het resultaat.Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
-
Originally posted by Sili View PostIk ben van plan maandag te gaan beginnen. Ik ga vandaag/morgen even dat boekje doorlezen en een nieuw voedingsschema in elkaar zetten (heb sowieso het gevoel dat degene waar ik momenteel niet echt goed is en werkt).
Ik ga eerst kijken wat de mito doet, en dan beslissen of ik die L-arginine er ook gewoon bij knal, 3 tabletten per dag ofzo. Misschien hou ik wel een logje bij met wat foto's ofzo. Aangezien er aardig wat vraag is naar fatburners en het resultaat.De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
Met: Kijken wat de Mito doet.
Bedoel ik: Kijken hoe ik op de Mito reageer, ik lees hier allemaal dingen van mensen die koppijn hebben, amper slapen en whatever.
Ik ga eerste paar daagjes even aankijken of ik me wel goed voel.
Is dit het geval, knal ik er 3 arginine tabletten per dag bij ^^Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
13 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment