Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tha man View Post
    Mitotropin van Gaspari Nutrition - XXL Nutrition

is dat deze?

en moet je fatburners elke dag nemen of maakt dat niet uit?
    staat wel een gebruiks aanwijzing op het potje hoor.

Comment

• Vandaag begonnen met "Blackburn" uit de body en fitshop. K ga erbij hardlopen. Ben benieuwd!

Comment

• Originally posted by flater2 View Post
        @generalix: Wat kost dat ongeveer?
        Geloof ongeveer 50€/potje.

@ Triple Aces
        Niet alleen gebruiken, veel omega 3 ernaast. Dit teneinde leververvetting te voorkomen, naast de insuline gevoeligheid normaal te houden.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
          Iemand ervaring met CLA afzonderlijk als fatburner?

ben er benieuwd naar, lijkt zo positief..

mitotropin is precies wel bij iedereen in de smaak gevallen, is dit over de versie die nog steeds verkocht word?
          Mito. Is lekker spul, of ik moet zeggen was lekker spul.
          Ik ben begonnen aan mijn 2e potje van de oude versie die ik toen der tijd nog heb weten in te kunnen slaan van de oude formule, de nieuwe formule heb ik geen ervaring mee.

Ik zit op de +300-400 kcals en zelfs nu verlies ik nog lichtjes vet. Wat voor mij daarvoor bijna onmogelijk was
          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Ik ben 17 kilo afgevallen ondermeer door het gebruik van fatburners, stackers 2 maar dan de goeje amerikaanse ;-) en ook een liquid fat burner overlaatst nog. Nu voorlopig geen fatburner aan het nemen maar zal er snel terug van komen --> om het cutten wat te bevorderen
            -tears will get you sympathy, sweat will get you results-

Comment

• Ik denk eraan dit product in huis te halen, heeft er hier iemand ervaring mee?

Het ziet er alleszins goed uit zo op het eerste gezicht...

SynTech Synedrineâ„¢ vetverbrander
              SynTech Synedrine? vetverbrander – Afslank Fitness producten – Afslanken.com

Comment

• ik begrijp dat mito een nieuw recept heeft,

zijn al die lovende reacties van de afgelopen 2 maanden nou over de oude mito of over de nieuwe? of is het allebei even goed?

ik ben misschien van plan deze te kopen
                Mitotropin van Gaspari Nutrition - XXL Nutrition

is dat degene waar iedereen zo tevreden over is?

Comment

• Oude, nieuwe ken ik niet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• welke gebruik jij nu dan gen? nu de oude mito niet meer verkrijgbaar is?

of als je nog een voorraad oude mito hebt welke zou je gaan gebruiken?

die link die ik poste van xxl is dus niet de mito waar iedereen het over heeft?

Comment

• Ik heb zelf de oude nog.

sigpic

Comment

• en welke zou je dan gebruiken wanneer je de oude niet meer had? :P

stacker2? stacker4? hydroxycut? de nieuwe mito?

Comment

en welke zou je dan gebruiken wanneer je de oude niet meer had? :P

stacker2? stacker4? hydroxycut? de nieuwe mito?

ben nu aan mijn laatste potje mito bezig, zodra die leeg is kies ik voor oxyelite pro proberen (met rauwolsciline)

Comment

• waarom heb je gekozen voor oxyelite? tevreden mensen over gehoord?

ik ben niet extreem kapitaalkrachtig dus wil graag een goede kopen zo niet de beste want het is duur zat

Comment

waarom heb je gekozen voor oxyelite? tevreden mensen over gehoord?

ik ben niet extreem kapitaalkrachtig dus wil graag een goede kopen zo niet de beste want het is duur zat

veel goede gebruikerservaring en het goedje rauwolscine het proberen waard vind.

OxyElite Pro (Rauwolscine = Yohimbine) - Anabolicminds.com

Comment

• kut... uitverkocht!

OxyElite Pro van USP Labs - XXL Nutrition

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X