Originally posted by tha man
View Post
Fatburners
Collapse
X
-
Originally posted by flater2 View Post@generalix: Wat kost dat ongeveer?
@ Triple Aces
Niet alleen gebruiken, veel omega 3 ernaast. Dit teneinde leververvetting te voorkomen, naast de insuline gevoeligheid normaal te houden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostIemand ervaring met CLA afzonderlijk als fatburner?
ben er benieuwd naar, lijkt zo positief..
mitotropin is precies wel bij iedereen in de smaak gevallen, is dit over de versie die nog steeds verkocht word?
Ik ben begonnen aan mijn 2e potje van de oude versie die ik toen der tijd nog heb weten in te kunnen slaan van de oude formule, de nieuwe formule heb ik geen ervaring mee.
Ik zit op de +300-400 kcals en zelfs nu verlies ik nog lichtjes vet. Wat voor mij daarvoor bijna onmogelijk wasMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Ik ben 17 kilo afgevallen ondermeer door het gebruik van fatburners, stackers 2 maar dan de goeje amerikaanse ;-) en ook een liquid fat burner overlaatst nog. Nu voorlopig geen fatburner aan het nemen maar zal er snel terug van komen --> om het cutten wat te bevorderen-tears will get you sympathy, sweat will get you results-
Comment
-
Ik denk eraan dit product in huis te halen, heeft er hier iemand ervaring mee?
Het ziet er alleszins goed uit zo op het eerste gezicht...
SynTech Synedrineâ„¢ vetverbrander
SynTech Synedrine? vetverbrander – Afslank Fitness producten – Afslanken.com
Comment
-
ik begrijp dat mito een nieuw recept heeft,
zijn al die lovende reacties van de afgelopen 2 maanden nou over de oude mito of over de nieuwe? of is het allebei even goed?
ik ben misschien van plan deze te kopen
Mitotropin van Gaspari Nutrition - XXL Nutrition
is dat degene waar iedereen zo tevreden over is?
Comment
-
Originally posted by tha man View Posten welke zou je dan gebruiken wanneer je de oude niet meer had? :P
stacker2? stacker4? hydroxycut? de nieuwe mito?
ben nu aan mijn laatste potje mito bezig, zodra die leeg is kies ik voor oxyelite pro proberen (met rauwolsciline)Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by tha man View Postwaarom heb je gekozen voor oxyelite? tevreden mensen over gehoord?
ik ben niet extreem kapitaalkrachtig dus wil graag een goede kopen zo niet de beste want het is duur zat
veel goede gebruikerservaring en het goedje rauwolscine het proberen waard vind.
OxyElite Pro (Rauwolscine = Yohimbine) - Anabolicminds.comMake it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment