Originally posted by Upcoming
View Post
Ervaring gevraagd
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
-
Meer vis eten,
Zorg dat je goede vette binnen gaat krijgen. olijfolie, Zalm, haring, tonijn,
Ik heb de zelfde bouw als jij en ook bij mij zit het in de familie. aankomen is gewoon erg moeilijk.
Maar heel langzaam en met de goede voeding kan het wel.
Zorg dat je lichaam genoeg voeding heeft om spieren te kunnen ontwikkelen. naar mate je spieren groeien zal je ook zwaarder gaan worden.
Veel koolhydraten, eiwitte en goede vetten heb je nodig.
Voorbeelden van voeding die je kunnen helpen
500 grams bakken magere kwark
cashewnoten
Zalm
haring
tonijn
brinta
Granen repen
ei
pasta
shakes kunnen een goede aanvulling zijn.
Maar dan kan je beter richten op shakes voor de eiwitten en koolhydraten evt creatine
Bulk shakes zullen weinig effect hebben als je de zelfde bouw hebt als mij.
Moet je alleen maar 3 keer perdag van naar de wc, :P Omdat je het gelijk weer uit poept.Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???
Comment
-
Bedankt Rob
merci iedereen voor welkom
aan al de andere die zeggen voedingsschema:
ik eet genoeg, heb zo'n dergelijk schema gevolgd en maakte maar 1 kilo uit,
ik heb een snel metabolisme => bijkomen is haast onmogelijk ( familie)
dit gebeurd pas vanop 25...
dus je helpt niet echt als je zevert over mijn voeding terwijl deze helpt maar ik zoek supps, voor de aanvulling
Comment
-
Je doet het verkeerd ouwe.
Denk even logisch na.
Stel we zetten je op 10000000000 kcals per dag, dan kom jij echt wel aan hoor.
Nu is dat overdreven, dus doen we het op een iets lager aantal kcal.
Niet zo geloven in die supps en al helemaal niet gaan beginnen over "zeveren" want dat past niet bij je kennis, kunde en vaardigheid.
Gewoon beginnen met serieus eten.
Als je precies doet wat moet, komt het goed. Zo niet, dan stort ik 250 euro naar je over.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Upcoming View Postalvast bedankt voor jullie commentaar,
Ik eet smorgens: 3 boterhammen met groentesoep
smiddags: 8 boterhammen met salami en vlees
namiddag: soms soep met brood, of klein bordje pasta
avondeten: aardappelen, vlees, en groenten
s'avonds: klein bordje pasta en meestal nog fruit
ik krijg egt niet meer op gedurende de dagOriginally posted by Upcoming View PostBedankt Rob
aan al de andere die zeggen voedingsschema:
ik eet genoeg, heb zo'n dergelijk schema gevolgd en maakte maar 1 kilo uit,
ik heb een snel metabolisme => bijkomen is haast onmogelijk ( familie)
dus je helpt niet echt als je zevert over mijn voeding terwijl deze helpt maar ik zoek supps, voor de aanvullingThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Originally posted by Upcoming View Postalvast bedankt voor jullie commentaar,
Ik eet smorgens: 3 boterhammen met groentesoep
smiddags: 8 boterhammen met salami en vlees
namiddag: soms soep met brood, of klein bordje pasta
avondeten: aardappelen, vlees, en groenten
s'avonds: klein bordje pasta en meestal nog fruit
ik krijg egt niet meer op gedurende de dag
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Upcoming View PostBedankt Rob
aan al de andere die zeggen voedingsschema: ( maak een fatsoenlijke voedingschema met de juiste k/e/v/ verhoudingen want wat je nu aan rotzooi vreet slaat nergens op)
ik eet genoeg ( je zit ruim onder de 2000 kcal dus je vreet veel te weinig!!), heb zo'n dergelijk schema gevolgd en maakte maar 1 kilo uit,
ik heb een snel metabolisme => bijkomen is haast onmogelijk (Wedden van wel?) ( familie)
dus je helpt niet echt als je zevert over mijn voeding (zever je voeding maar eens naar binnen) terwijl deze helpt maar ik zoek supps, voor de aanvulling.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
ok bedankt voor de info mense,
jullie kenne er waarschijnlijk meer van af dan ik maar als ik jullie nu zeg,
dat ik vroeger een voedingsschema heb gekrege van mijn kiné, en dat ik maar 1 kilo bijkwam...
niet alles is mogelijk door een voedingsschema, het helpt wel ( 1kg IN MIJN GEVAL)
maar ik zoek supplementen ( aanvullingen)
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostLaat de supps nog maar achterwege grote Held, een mietje als jij moet maar eens leren wat eten is, pipo dat je er bent......
voor een 17 jarige is het nogal moeilijk aangezien ik een echt voedinsschema heb gevolgd en ik maar 1 Kg bijkwam.
Als de dokter nu zegt: het ligt aan je metabolisme, wie ben jij om te zeggen dat het niet zo is?
Comment
-
Ok, stel je hebt een turboturbo metabolisme, dan zul je om aan te komen simpelweg nog steeds meer kcal naar binnen moeten spelen dan je verbruikt."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostOk, stel je hebt een turboturbo metabolisme, dan zul je om aan te komen simpelweg nog steeds meer kcal naar binnen moeten spelen dan je verbruikt.
dat doe ik, maar het probleem is dat het te traag gaat.
Ik zoek dus supplementen waardoor het rapper gaat.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
32 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment