Ervaring gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Upcoming View Post
    bedankt,

heb jij ( en de rest) ook specifieke namen van supps?
    bv een proteine of creatine die in spier en massa toeneemt en waarvan de zo weinig mogelijk terugval van krijgt?
    mijn huidige supps zijn veel te veel te kostelijk, supps zijn duur, voor mezelf ga ik noodgedwongen goedkopere moeten zoeken.
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ho ho ho, we gaan niet terug naar de suppies.

Eerst maar eens fatsoenlijk eten voordat we je al je dure krantenwijkeuries gaan verspillen.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

welkom
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Meer vis eten,

Zorg dat je goede vette binnen gaat krijgen. olijfolie, Zalm, haring, tonijn,

Ik heb de zelfde bouw als jij en ook bij mij zit het in de familie. aankomen is gewoon erg moeilijk.
          Maar heel langzaam en met de goede voeding kan het wel.

Zorg dat je lichaam genoeg voeding heeft om spieren te kunnen ontwikkelen. naar mate je spieren groeien zal je ook zwaarder gaan worden.

Veel koolhydraten, eiwitte en goede vetten heb je nodig.

Voorbeelden van voeding die je kunnen helpen
          500 grams bakken magere kwark
          cashewnoten
          Zalm
          haring
          tonijn
          brinta
          Granen repen
          ei
          pasta

shakes kunnen een goede aanvulling zijn.
          Maar dan kan je beter richten op shakes voor de eiwitten en koolhydraten evt creatine

Bulk shakes zullen weinig effect hebben als je de zelfde bouw hebt als mij.
          Moet je alleen maar 3 keer perdag van naar de wc, :P Omdat je het gelijk weer uit poept.
          Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Bedankt Rob

merci iedereen voor welkom

aan al de andere die zeggen voedingsschema:

ik eet genoeg, heb zo'n dergelijk schema gevolgd en maakte maar 1 kilo uit,

ik heb een snel metabolisme => bijkomen is haast onmogelijk ( familie)
            dit gebeurd pas vanop 25...

dus je helpt niet echt als je zevert over mijn voeding terwijl deze helpt maar ik zoek supps, voor de aanvulling

Comment

Je doet het verkeerd ouwe.

Denk even logisch na.

Stel we zetten je op 10000000000 kcals per dag, dan kom jij echt wel aan hoor.
              Nu is dat overdreven, dus doen we het op een iets lager aantal kcal.

Niet zo geloven in die supps en al helemaal niet gaan beginnen over "zeveren" want dat past niet bij je kennis, kunde en vaardigheid.

Gewoon beginnen met serieus eten.
              Als je precies doet wat moet, komt het goed. Zo niet, dan stort ik 250 euro naar je over.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

alvast bedankt voor jullie commentaar,

Ik eet smorgens: 3 boterhammen met groentesoep

smiddags: 8 boterhammen met salami en vlees

namiddag: soms soep met brood, of klein bordje pasta

avondeten: aardappelen, vlees, en groenten

s'avonds: klein bordje pasta en meestal nog fruit

ik krijg egt niet meer op gedurende de dag
                Bedankt Rob

aan al de andere die zeggen voedingsschema:

ik eet genoeg, heb zo'n dergelijk schema gevolgd en maakte maar 1 kilo uit,

ik heb een snel metabolisme => bijkomen is haast onmogelijk ( familie)

dus je helpt niet echt als je zevert over mijn voeding terwijl deze helpt maar ik zoek supps, voor de aanvulling
                je eet onvoldoende, en je verwacht te veel vn supps, kzeg het voor de laatste keer stickies lezen, voedingsschema maken, trainingsschema maken en als je dan nog vragen hebt mag je ze stellen, ....
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

alvast bedankt voor jullie commentaar,

Ik eet smorgens: 3 boterhammen met groentesoep

smiddags: 8 boterhammen met salami en vlees

namiddag: soms soep met brood, of klein bordje pasta

avondeten: aardappelen, vlees, en groenten

s'avonds: klein bordje pasta en meestal nog fruit

ik krijg egt niet meer op gedurende de dag

Comment

Bedankt Rob

aan al de andere die zeggen voedingsschema: ( maak een fatsoenlijke voedingschema met de juiste k/e/v/ verhoudingen want wat je nu aan rotzooi vreet slaat nergens op)

ik eet genoeg ( je zit ruim onder de 2000 kcal dus je vreet veel te weinig!!), heb zo'n dergelijk schema gevolgd en maakte maar 1 kilo uit,

ik heb een snel metabolisme => bijkomen is haast onmogelijk (Wedden van wel?) ( familie)

dus je helpt niet echt als je zevert over mijn voeding (zever je voeding maar eens naar binnen) terwijl deze helpt maar ik zoek supps, voor de aanvulling
                    Laat de supps nog maar achterwege grote Held, een mietje als jij moet maar eens leren wat eten is, pipo dat je er bent......
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

ok bedankt voor de info mense,

jullie kenne er waarschijnlijk meer van af dan ik maar als ik jullie nu zeg,

dat ik vroeger een voedingsschema heb gekrege van mijn kiné, en dat ik maar 1 kilo bijkwam...
                      niet alles is mogelijk door een voedingsschema, het helpt wel ( 1kg IN MIJN GEVAL)

maar ik zoek supplementen ( aanvullingen)

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                        Laat de supps nog maar achterwege grote Held, een mietje als jij moet maar eens leren wat eten is, pipo dat je er bent......

voor een 17 jarige is het nogal moeilijk aangezien ik een echt voedinsschema heb gevolgd en ik maar 1 Kg bijkwam.

Als de dokter nu zegt: het ligt aan je metabolisme, wie ben jij om te zeggen dat het niet zo is?

Comment

Ok, stel je hebt een turboturbo metabolisme, dan zul je om aan te komen simpelweg nog steeds meer kcal naar binnen moeten spelen dan je verbruikt.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Ok, stel je hebt een turboturbo metabolisme, dan zul je om aan te komen simpelweg nog steeds meer kcal naar binnen moeten spelen dan je verbruikt.

dat doe ik, maar het probleem is dat het te traag gaat.

Ik zoek dus supplementen waardoor het rapper gaat.

Comment

Test e + deca
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

dat doe ik, maar het probleem is dat het te traag gaat.

Ik zoek dus supplementen waardoor het rapper gaat.

Dat doe je? Maar je zegt niet aan te komen.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X