Ervaring gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je noemt de supps zelf ook al een aanvulling. Maar wat jij nu wilt is ze als vervanging gebruiken. Je zult heel weinig aan je supps hebben zolang je voeding zo klote is. Je zult echt meer discipline moeten gaan tonen en gaan eten als hongerige afrikaan die net in de EU komt.

En voel je niet gelijk aangevallen als men iets zeg.

Ben trouwens benieuwd of je die oude schema van je nog hebt? Zo ja, zou ik m graag willen zien
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Dat doe je? Maar je zegt niet aan te komen.
      ik eet meer Cal dan ik verbruik ( misschien niet overdreven veel)
      maar toch kom ik niet veel of gewoon zelfs niet aan.

Het rare aan de zaak is, wanneer ik stop met eten en bijvoorbeeld maar 2 maaltijden per dag eet ik niet afval

Comment

Dan eet je niet genoeg teveel.

Ha.

Meer eten dus ouwe en de juiste dingen.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Als jij niet aankomt, eet je niet meer dan je verbruikt. Simple as that.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Upcoming View Post
            ok bedankt voor de info mense,

jullie kenne er waarschijnlijk meer van af dan ik maar als ik jullie nu zeg,

dat ik vroeger een voedingsschema heb gekrege van mijn kiné, en dat ik maar 1 kilo bijkwam...
            niet alles is mogelijk door een voedingsschema, het helpt wel ( 1kg IN MIJN GEVAL)

maar ik zoek supplementen ( aanvullingen)
            Das toch een fysiotherapeut?
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
              Das toch een fysiotherapeut?
              ja, kiné is belgisch en dat is wat ik volg, en wij hebben niet te bepalen wat iemand eet, die kiné gaat zijn boekje te buiten....
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ik snap het echt niet, de ts (en vele anderen) komen hier met vragen aanzetten die ze vervolgens zelf beantwoorden. Als een ander ze er op wijst wordt er gewoon niet geluisterd want ze weten het zelf toch het beste. Wat ik me dan afvraag is waarom je je in hemels naam registreerd op een forum als dit

In dit geval is er ook maar weer 1 oplossing, en dat is vreten tot je er bij neer valt
                Geef je geld maar uit aan tonijn kwark en noten enzo, en vergeet subs voorlopig maar.
                Last edited by wollie88; 15-05-2010, 16:08.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                  ja, kiné is belgisch en dat is wat ik volg, en wij hebben niet te bepalen wat iemand eet, die kiné gaat zijn boekje te buiten....

niet als je kiné hoofdkiné is van RSC Anderlecht.

Hij ontwikkelde mee de voedingsschema's van jeugdtalenten, hij weet wel waarover hij spreekt.

Comment

Dan eet je niet genoeg teveel.

Ha.

Meer eten dus ouwe en de juiste dingen.

ik ben 17, wat zit jij nu te zevere 'ouwe'

of probeer je beleefd te vloeken?

Comment

Even een berekening van wat je eet.

alvast bedankt voor jullie commentaar,

Ik eet smorgens: 3 boterhammen met groentesoep
                      Groentesoep (80 kcal) + 3 boterhammen (240 kcal) = 320 kcal

smiddags: 8 boterhammen met salami en vlees
                      8 Boterhammen (632 kcal) + beleg (300 kcal) = 932

namiddag: soms soep met brood, of klein bordje pasta
                      +- 350 kcal

avondeten: aardappelen, vlees, en groenten
                      500 kcal

s'avonds: klein bordje pasta en meestal nog fruit
                      300 kcal

ik krijg egt niet meer op gedurende de dag
                      2402 kcal maar. Dit is alles behalve veel en als je metabolisme wat sneller is dan bij de gemiddelde personen ga op 3000 zitten en kijken of je aankomt. Ik eet in de bulk 4500 kcal, dan stelt jou 2400 kcal niks voor.

Jij wilt supps hebben, maar eet je te weinig dan doen die supps ook niet veel met je. Mensen hammeren niet op je voeding om je te irriteren, maar omdat ze het beste met je voor hebben en je willen helpen. Supps zijn geld verspilling mits de rest niet op orde is.

Comment

ik ben 17, wat zit jij nu te zevere 'ouwe'

of probeer je beleefd te vloeken?
                        Hier in het beschaafde deel van Belgie is dat gewoon een aanspreektitel, net als jong, ker0l en wat al niet meer.

Dat zevere van je is eerder onbeleefd.

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
                          Ik snap het echt niet, de ts (en vele anderen) komen hier met vragen aanzetten die ze vervolgens zelf beantwoorden. Als een ander ze er op wijst wordt er gewoon niet geluisterd want ze weten het zelf toch het beste. Wat ik me dan afvraag is waarom je je in hemels naam registreerd op een forum als dit
                          .

Zie mijn onderschrift
                          Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                            Even een berekening van wat je eet.

2402 kcal maar. Dit is alles behalve veel en als je metabolisme wat sneller is dan bij de gemiddelde personen ga op 3000 zitten en kijken of je aankomt. Ik eet in de bulk 4500 kcal, dan stelt jou 2400 kcal niks voor.

Jij wilt supps hebben, maar eet je te weinig dan doen die supps ook niet veel met je. Mensen hammeren niet op je voeding om je te irriteren, maar omdat ze het beste met je voor hebben en je willen helpen. Supps zijn geld verspilling mits de rest niet op orde is.

OK bedankt!!

Kan je me ook helpen met een juiste voedingsschema?
                            De zaak wordt echter vermoeilijkt vermits ik geen kaas/melk/ kwark lust

Comment

Hier in het beschaafde deel van Belgie is dat gewoon een aanspreektitel, net als jong, ker0l en wat al niet meer.

Dat zevere van je is eerder onbeleefd.

waar woon je?

Comment

Nederland.

Hoezo, wil je op de koffie komen ouwe?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X