Ervaring gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is nog maar een ruwe versie:

graag hulp !!!!!!

Comment

@FM zalig droog! !!!
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Upcoming View Post
        Het is nog maar een ruwe versie:

graag hulp !!!!!!
        het is geen versie, het is bagger

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          zo genoeg info?

aanvulling alstublieft

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
            @FM zalig droog! !!!
            ja, k moet tog wat om door die botte hersens heen te dringen

Comment

Vervang eerst wit brood (ik zou liever zelfmoord plegen dan iedere dag die ongezonde troep te moeten eten eerlijk gezegd), en zet de K/E/V waarden erbij. Daarna kunnen we verder kijken .
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Upcoming View Post
                aanvulling alstublieft
                geen aanvulling mogelijk, je inmekaargeflanste schema is rechtuit gezegt klote.
                sticky's lezen, want je hebt nog steeds niks begrepen van wat wij de eerste paar pagina's gezegt hebben.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                  ik heb een keer een heel bakje meelwormen opgegeten waren zo 60 beestjes, dat allemaal voor 10 euro
                  wil ik ook eens doen ....... nu kan je ook sprinkhaan krijgen in sommige restaurands, lijkt me best lekker

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    ja, k moet tog wat om door die botte hersens heen te dringen
                    Voel je je nu goed?

ik snap hier de balle van wat ik allemaal moet invullen en al die informatie in 1 keer te verwerken is moeilijk

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      wil ik ook eens doen ....... nu kan je ook sprinkhaan krijgen in sommige restaurands, lijkt me best lekker
                      ja dat lijkt me lekker, maar strontvliegen wil ik nu is niet eten,
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

• Originally posted by Upcoming View Post
                        Voel je je nu goed?

ik snap hier de balle van wat ik allemaal moet invullen en al die informatie in 1 keer te verwerken is moeilijk
                        dan lees het een keertje rustig door met een kopje koffie erbij zodat je het in ieder geval begrijpt. dan dat je nu je tijd verspilt met waardeloze schema's maken.

en ja ik voel me prima

Comment

• Originally posted by ironbrotherhood View Post
                          ja dat lijkt me lekker, maar strontvliegen wil ik nu is niet eten,
                          dat begrijp ik helemaal

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            dat begrijp ik helemaal
                            wordt da in de zomermaanden nog erger met zo van die mensen die de stickys niet willen lezen? ik was net blij met die stickys, nix zo fijn als bijleren

Comment

• Originally posted by ironbrotherhood View Post
                              wordt da in de zomermaanden nog erger met zo van die mensen die de stickys niet willen lezen? ik was net blij met die stickys, nix zo fijn als bijleren
                              erger kan het niet worden.

of je bent analfabeet of je leest dit gewoon.
                              wil je met BB vooruitgang boeken, dan heb je wel iets aan kennis nodig.
                              en als je geen zin hebt om een lap tekst te lezen (waarvan je alles duidelijk word) dan kan je ophoepelen in de BB sectie, omdat je dan zoiezo geen doorzetter bent.

@Upcoming,
                              we hebben genoeg gezegt, en nu doe je zelf ook maar wat.
                              lees de sticky's, dan nog vragen... helpen we je.
                              lees je ze niet, en ga je door met ***** schema's die we moeten verbeteren, zoek je maar een ander forum op
                              Last edited by Fitness-maniak; 15-05-2010, 20:37.

Comment

• Ik moet je eerlijk zeggen het is bij verre een van de slechtste schema die ik sinds tijden heb voor bij zien komen. Dit getuigt van geen enkele inzet. Je hebt gewoon wat producten genomen die je lekker vind en in elkaar gezet. Mijn vermoeden is trouwens dat je veel fruit hebt toegevoegd omdat het gezond moet zijn. zoveel fruit heb je niet nodig en sinaasappelsap is een ware suikerbom zonder vezels (checkt evil carbs en obesity en je weet waarom alles behalve goed is)

- Neem onbewerkt vlees: kipfilet, zalm, rosbief etc.
                                - Neem volkorenbrood (eerste ingredient van het brood moet volkoren tarwemeel zijn en geen tarwemeel, anders is het troep.
                                - Soep is nogal nutteloos als je het mij vraagt, tenzij je erwtensoep hebt.
                                - Voor de rest bekijk even een aantal schema, zoek desnoods even in mijn topic, volgens mij "Misterfits GVT-log" even naar mijn schema en doe inspiratie op. En lees vooral de zomersticky, heel veel nuttige info.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X