Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Vervang eerst wit brood (ik zou liever zelfmoord plegen dan iedere dag die ongezonde troep te moeten eten eerlijk gezegd), en zet de K/E/V waarden erbij. Daarna kunnen we verder kijken .
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
geen aanvulling mogelijk, je inmekaargeflanste schema is rechtuit gezegt klote.
sticky's lezen, want je hebt nog steeds niks begrepen van wat wij de eerste paar pagina's gezegt hebben.
wil ik ook eens doen ....... nu kan je ook sprinkhaan krijgen in sommige restaurands, lijkt me best lekker
ja dat lijkt me lekker, maar strontvliegen wil ik nu is niet eten,
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
ik snap hier de balle van wat ik allemaal moet invullen en al die informatie in 1 keer te verwerken is moeilijk
dan lees het een keertje rustig door met een kopje koffie erbij zodat je het in ieder geval begrijpt. dan dat je nu je tijd verspilt met waardeloze schema's maken.
wordt da in de zomermaanden nog erger met zo van die mensen die de stickys niet willen lezen? ik was net blij met die stickys, nix zo fijn als bijleren
wordt da in de zomermaanden nog erger met zo van die mensen die de stickys niet willen lezen? ik was net blij met die stickys, nix zo fijn als bijleren
erger kan het niet worden.
of je bent analfabeet of je leest dit gewoon.
wil je met BB vooruitgang boeken, dan heb je wel iets aan kennis nodig.
en als je geen zin hebt om een lap tekst te lezen (waarvan je alles duidelijk word) dan kan je ophoepelen in de BB sectie, omdat je dan zoiezo geen doorzetter bent.
@Upcoming,
we hebben genoeg gezegt, en nu doe je zelf ook maar wat.
lees de sticky's, dan nog vragen... helpen we je.
lees je ze niet, en ga je door met ***** schema's die we moeten verbeteren, zoek je maar een ander forum op
Ik moet je eerlijk zeggen het is bij verre een van de slechtste schema die ik sinds tijden heb voor bij zien komen. Dit getuigt van geen enkele inzet. Je hebt gewoon wat producten genomen die je lekker vind en in elkaar gezet. Mijn vermoeden is trouwens dat je veel fruit hebt toegevoegd omdat het gezond moet zijn. zoveel fruit heb je niet nodig en sinaasappelsap is een ware suikerbom zonder vezels (checkt evil carbs en obesity en je weet waarom alles behalve goed is)
- Neem onbewerkt vlees: kipfilet, zalm, rosbief etc.
- Neem volkorenbrood (eerste ingredient van het brood moet volkoren tarwemeel zijn en geen tarwemeel, anders is het troep.
- Soep is nogal nutteloos als je het mij vraagt, tenzij je erwtensoep hebt.
- Voor de rest bekijk even een aantal schema, zoek desnoods even in mijn topic, volgens mij "Misterfits GVT-log" even naar mijn schema en doe inspiratie op. En lees vooral de zomersticky, heel veel nuttige info.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment