Ervaring gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik begrijp waarom FM en IBH zo doen, en ben het stiekem ook een beetje met ze eens . Maar, omdat ik vandaag goeie zin heb ga ik je maar eens helpen .

- Je zit meer dan 1500kcal boven je behoefte (peer en appel heb je geen kcal bij gezet, proteïnenshake ook niet meegeteld), 500kcal is eigenlijk het max voor een bulk schema.
    - Stoppen met wit brood eten, anders kom je echt nergens. Geen andere optie.
    - Je zei in de beginpost creatine te gebruiken, maar met zulke voeding heeft zoiets 0 effect.
    - Eet je die boterhammen zonder beleg? Of moeten die er ook nog bij komen..?
    - Kwark voor het slapen gaan voor de trage eiwitten (is even proppen, eventueel een zoetstof bij doen).
    - Verder zie ik totaal geen vetten. Ongezouten pinda's/noten eten.
    - K/E/V VERHOUDINGEN ERBIJ ZETTEN (alhoewel je eerst deze bovenstaande punten moet verbeteren voordat dat überhaupt zin heeft).
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

• @misterfit, slotje zou fijn zijn..

TS wil het niet begrijpen, en dit is voor ons gwn zonde tijd op de zaterdagavond

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
        Ik begrijp waarom FM en IBH zo doen, en ben het stiekem ook een beetje met ze eens . Maar, omdat ik vandaag goeie zin heb ga ik je maar eens helpen .

- Je zit meer dan 1500kcal boven je behoefte (peer en appel heb je geen kcal bij gezet, proteïnenshake ook niet meegeteld), 500kcal is eigenlijk het max voor een bulk schema.
        - Stoppen met wit brood eten, anders kom je echt nergens. Geen andere optie.
        - Je zei in de beginpost creatine te gebruiken, maar met zulke voeding heeft zoiets 0 effect.
        - Eet je die boterhammen zonder beleg? Of moeten die er ook nog bij komen..?
        - Kwark voor het slapen gaan voor de trage eiwitten (is even proppen, eventueel een zoetstof bij doen).
        - Verder zie ik totaal geen vetten. Ongezouten pinda's/noten eten.
        - K/E/V VERHOUDINGEN ERBIJ ZETTEN (alhoewel je eerst deze bovenstaande punten moet verbeteren voordat dat überhaupt zin heeft).

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
          @misterfit, slotje zou fijn zijn..

TS wil het niet begrijpen, en dit is voor ons gwn zonde tijd op de zaterdagavond
          Ik bepaal wel wanneer er een slot op komt en wanneer niet. Als je het zonde van je tijd vind, reageer dan gewoon niet.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
            Ik bepaal wel wanneer er een slot op komt en wanneer niet. Als je het zonde van je tijd vind, reageer dan gewoon niet.
            ik vraag voor een slotje... jij bepaald

vind reageren gwn leuk

maar een klein beetje gelijk heb ik tog wel hé

Comment

Ach ik verveel me toch de tyfus hier, en die 2 minuten maken me echt niet uit. En ja ik vind ook dat dit het slechtste schema ooit is (behalve die onzin van Sonja Bakkerslet. Alhoewel, hier zit minder logica in) .

Comment

Het lijkt in het tijdperk van internet wel normaal dat men mensen, die moeite hebben met bepaalde dingen, niet meer op weg mag helpen en ze verwijst naar het "zoek het zelf maar uit". Hij moet zeker wel zelf moeite doen en een kant en klare schema wordt niet volstrekt, maar een beetje hulp bieden mag toch gewoon als men daartoe bereid is? Zie het probleem er niet van in.

Comment

• oh ik wil is een beer aaien, ziet er zo fluffy zacht uit
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                    Het lijkt in het tijdperk van internet wel normaal dat men mensen, die moeite hebben met bepaalde dingen, niet meer op weg mag helpen en ze verwijst naar het "zoek het zelf maar uit". Hij moet zeker wel zelf moeite doen en een kant en klare schema wordt niet volstrekt, maar een beetje hulp bieden mag toch gewoon als men daartoe bereid is? Zie het probleem er niet van in.
                    we hebben 11 pagina's hulp gegeven en dat heeft niet echt geholpen.
                    en ik help graag iemand, maar dit slaat echt alles

Comment

• Originally posted by ironbrotherhood View Post
                      oh ik wil is een beer aaien, ziet er zo fluffy zacht uit
                      als je dat gaat proberen denk ik dat je z'n maag moet gaan aaien

Edit: aan de binnenkant

Comment

oh ik wil is een beer aaien, ziet er zo fluffy zacht uit
                        *Weg hand*

Comment

we hebben 11 pagina's hulp gegeven en dat heeft niet echt geholpen.
                          en ik help graag iemand, maar dit slaat echt alles

Dat wil nog niet zeggen dat je anderen te kakken moet gaan zetten, omdat zij wel helpen. Zoals gezegd, reageer dan gewoon niet als je het zat bent.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• en ik wil ook is een levende zalm vangen en dan die zo op eten haha ik en mn rare fantasieën
                            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

en ik wil ook is een levende zalm vangen en dan die zo op eten haha ik en mn rare fantasieën
                              dan ken je mijn fantasieën nog niet

Comment

dan ken je mijn fantasieën nog niet
                                Seks met een eland?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse