Ik begrijp waarom FM en IBH zo doen, en ben het stiekem ook een beetje met ze eens . Maar, omdat ik vandaag goeie zin heb ga ik je maar eens helpen .
- Je zit meer dan 1500kcal boven je behoefte (peer en appel heb je geen kcal bij gezet, proteïnenshake ook niet meegeteld), 500kcal is eigenlijk het max voor een bulk schema.
- Stoppen met wit brood eten, anders kom je echt nergens. Geen andere optie.
- Je zei in de beginpost creatine te gebruiken, maar met zulke voeding heeft zoiets 0 effect.
- Eet je die boterhammen zonder beleg? Of moeten die er ook nog bij komen..?
- Kwark voor het slapen gaan voor de trage eiwitten (is even proppen, eventueel een zoetstof bij doen).
- Verder zie ik totaal geen vetten. Ongezouten pinda's/noten eten.
- K/E/V VERHOUDINGEN ERBIJ ZETTEN (alhoewel je eerst deze bovenstaande punten moet verbeteren voordat dat überhaupt zin heeft).
- Je zit meer dan 1500kcal boven je behoefte (peer en appel heb je geen kcal bij gezet, proteïnenshake ook niet meegeteld), 500kcal is eigenlijk het max voor een bulk schema.
- Stoppen met wit brood eten, anders kom je echt nergens. Geen andere optie.
- Je zei in de beginpost creatine te gebruiken, maar met zulke voeding heeft zoiets 0 effect.
- Eet je die boterhammen zonder beleg? Of moeten die er ook nog bij komen..?
- Kwark voor het slapen gaan voor de trage eiwitten (is even proppen, eventueel een zoetstof bij doen).
- Verder zie ik totaal geen vetten. Ongezouten pinda's/noten eten.
- K/E/V VERHOUDINGEN ERBIJ ZETTEN (alhoewel je eerst deze bovenstaande punten moet verbeteren voordat dat überhaupt zin heeft).
Comment