Creatine na eitwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine na eitwitshake

Wanneer kan je het beste creatine innemen als je ontbij bestaat uit mede een eiwitshake?
    Zouden de eiwitten van de shake in opname van creatine kunnen veminderen?
    Zo niet dan kan je de creatine er net zo goed bij gaan gooien?
    Zo wel beter dan innemen op nuchtere maag en 20 min wachten met ontbijt?

ik dacht dat ik vandaag al zoiets had gelezen dat het niet uitmaakte (al dan niet nuchtere maag)
    en dat je gewoon de creatine in je shake kon doen, geen probleem..
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Dat zou heel mooi zijn,sluit ook mooi aan bij de dextro die ik er altijd bij gooi smorgens.
      Dat wordt dan smorgen in de shake en in de shake na he trainen daar doe ik nl ook dextro bij.

Comment

volgens mij maakt het wel uit.

volgens mij moet je creatine nemen op een lege maag (mengen met water) een half uur tot een uur voor je training (CEE). mono moet je dacht ik sochtends nemen maar geldt hetzelfde voor, op lege maag.
        als je creatine neemt in combinatie met eiwitten (aminozuren) dan gaat dit zich binden en verliest het zijn functie.

Comment

kwak het altijd door de eiwitshake, heb zelf mono.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by tha man View Post
            volgens mij maakt het wel uit.

volgens mij moet je creatine nemen op een lege maag (mengen met water) een half uur tot een uur voor je training (CEE). mono moet je dacht ik sochtends nemen maar geldt hetzelfde voor, op lege maag.
            als je creatine neemt in combinatie met eiwitten (aminozuren) dan gaat dit zich binden en verliest het zijn functie.
            en heb je een studie dat dit kan aantonen?
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
              en heb je een studie dat dit kan aantonen?
              nee maar dat vertelde die gast in de subbs shop mij, verder is het niet onderbouwd.

Comment

Originally posted by tha man View Post
                nee maar dat vertelde die gast in de subbs shop mij, verder is het niet onderbouwd.
                kzou het raar vinden als creatine niet zou samen gaan met proteïne, maar als ik me vergis wil ik altijd bijleren.
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

maakt geen reet uit, doe het ook bijelkaar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X