Gebruik van melatonine afbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb die ook gehad gooide dr 30 tegelijk ertegen aan elke dag en dat samen met andere slaapmiddellen het zit tussen je oren ik ben er mee gestopt en slaap aardig niet zoals toen maar zeker niet slecht

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      melatonine helpt bij inslapen, hoe kan je dan om 4uur wakker daardoor worden XD
      0,1mg doet geen hol, en als je vind dat het geholpen heeft, is dat een placebo effect.

0,1 mg hoef je niet af te bouwen, en zal ook niet gaan.
      kortom..... onzin
      Fijn dat jij altijd een samenvatting geeft om over te komen dat je iets van de onderwerpen afweet.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties.
        Mijn dochter gebruikte 3 mg melatonine bij haar dagmedicatie, en sliep daardoor goed in.
        Na een poosje kocht ik zelf het merk en hoeveelheid die jij noemt, en heb haar dat gegeven. Min of meer als test om te zien of haar lichaam het alweer zelf kon.
        Ze wist het niet en heeft er feitelijk niets van gemerkt, kortom, het werkte net zo goed omdat zij dácht dat het werkte.
        Lager dan 0,1 mg maken ze ze niet. Het doet echt niets, het zit echt in je hoofd, sorry.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X