Urineren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Urineren

Hallo,

Ik heb een vraagje iedereen weet dat het drinken van water ontzettend goed is maar ik drink zo'n 2 a 3 liter water is toch niets mis mee, overdag moet ik heel veel naar de w.c. en s'nachts lekker aan het slapen moet ik er ook voortdurend er uit ik word er niet goed van, wie van jullie heeft dit probleem ook.

groeten

Denk dat iedereen met dat probleem te maken heeft.
    Drink ook zo een 3 liter per dag en s'nachts doorslapen is er ook niet bij.

Comment

yep een probleem van iedereen, anders moet je proberen een tas koffie of thee te drinken, deze drijven vocht af en zo kan je de hele nacht door slapen.

grtz
      stil growing

Comment

Of een zeemleren pyamabroek aandoen, dan kun je het laten lopen...
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ervaring mee Mr. Symmetry

Comment

sorry heb dat probleem niet. Drink rond de 5 liter water per dag en hoef snachts er niet uit en hoef niet vaaknaar het toilet. Ik heb een grote blaas want als ik ga komt er meer dan een liter uit
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 06 2004,18:43)]sorry heb dat probleem niet. Drink rond de 5 liter water per dag en hoef snachts er niet uit en hoef niet vaaknaar het toilet.   Ik heb een grote blaas want als ik ga komt er meer dan een liter uit
              heb je dat wel eens opgemeten dan,dino?LOL

ik drink ook veel water en slaap ook niet door,ik word gemiddeld 3x per nacht wakker en heb dan ook honger dus eet gelijk even wat.

het is even wennen maar je lichaam krijgt zo wel continu voeding en dat is erg belangrijk als je wilt groeien!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] ]heb je dat wel eens opgemeten dan,dino?LOL
                Inderdaad arie heb in het ziekenhuis gelegen en toen kon ik niet me bed uit dus moest ik pissen in fles die was iets meer dan een liter en ging helemaal vol en dat was nog niet eens een goede pisbeurt voor mijn doen

Comment

Ja, dit probleem klinkt heel bekend. Ik drin ook veel water, en moet dan ook vaak naar het toilet.

Voor school moest ik laatst 24 uur mijn urine opvangen. Ik had echt niet meer gedronken dan normaal en ik had 6 liter. Die leraar geloofde het haast niet, hij zei dat 1.5-2 liter normaal was voor 24 uur.

Maar het went wel om veel te drinken, en bijna overal kan je toch wel naar het toilet?
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 06 2004,20:22)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]heb je dat wel eens opgemeten dan,dino?LOL
                    Inderdaad arie  heb in het ziekenhuis gelegen en toen kon ik niet me bed uit dus moest ik pissen in fles die was iets meer dan een liter en ging helemaal vol en dat was nog niet eens een goede pisbeurt voor mijn doen
                    jezus man,dan wil ik niet weten wat wel een goede pisbeurt is voor jou....................

greetz

Comment

Hoelang duurt zo een pisbeurt dan dino

grtz
                      stil growing

Comment

langer dan een sch**tbeurt zeker
                        I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 07 2004,12:21)]langer dan een sch**tbeurt zeker
                          Dat hoop ik toch voor hem anders zal die jongen niet zuiver ruiken

grtz
                          stil growing

Comment

schijtbeurt duurt langer want dan word de krant gelezen  
                            en een goede pisbeurt duurt te lang gewoon. Als we uit zijn geweest hoef ik meestal gewoon de hele avond niet en als ik dan buiten de kou in kom lopen dan moet ik meteen en dan sta ik zker 2 min    

Comment

kijk daar kan ik wel inkomen, dat is mijn probleem ook altijd. Dan nog meestal wildplassen op een trap en kijken wie de hoogste traptree haalt...
                              ik dwaal weer af
                              I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X