nog een wightgainer kopen of eens testo booster proberen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nog een wightgainer kopen of eens testo booster proberen?

hallo allemaal,

maak nu al een goede voruitgang in massa.
    let goe op men eten,pak nog een extra weigtganer...

maar nu toch eens een vraag. zo'n TESTOBOOSTER
    helpt dat veel of gewoon beter op whey protein en een gainer blijven?

alvas bedankt voor de hulp!
    grtz

weightgainers en testo boosters zijn nutteloze troep en heb je geen reet aan.
    gewoon zorgen dat je voer op orde is en goed trainen. verder geduld hebben

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      weightgainers en testo boosters zijn nutteloze troep en heb je geen reet aan.
      gewoon zorgen dat je voer op orde is en goed trainen. verder geduld hebben
      ah okey. bedankt dan blijf ik me goed vol eten

Comment

Test boosters helpen alleen maar als je testosterongehalte veel te laag is.. Je bent 16 en zit in de puberteit... Heb je geen zak aan dus.

Weightgainers ook niet gebruiken, zoveel mogelijk uit te voeding halen. Ik geloof echt niet dat je meer dan 4500-5000 kcal per dag naar binnen werkt, dus een weight gainer heb je nog lang niet nodig. Zorg eerst maar eens dat je voeding in orde is.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
          Test boosters helpen alleen maar als je testosterongehalte veel te laag is.. Je bent 16 en zit in de puberteit... Heb je geen zak aan dus.

Weightgainers ook niet gebruiken, zoveel mogelijk uit te voeding halen. Ik geloof echt niet dat je meer dan 4500-5000 kcal per dag naar binnen werkt, dus een weight gainer heb je nog lang niet nodig. Zorg eerst maar eens dat je voeding in orde is.
          okey zal ik doen bedankt

Comment

test booster niet kopen.
            voedingsschema maken.
            goed trainen goed rusten
            welkom
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X