Op zoek naar een goed pre-workout supplement !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op zoek naar een goed pre-workout supplement !

Ik heb nu mijn potje crack op en zou graag eens wat anders willen proberen waar ik wat krachttoename van krijg en extreme pomp (hier kick ik namelijk op :P) iemand enige suggesties? Prijs mag varieren van 50-70 € (legale middelen :P)

Alvast bedankt kerels & dames

Muscletech naNO x9.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Das legaal he?

Comment

400 mg caffine
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ja ik zoek een goed product :P

Comment

Geprobeerd, nee? nou dan!
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Sorry zo bedoelde ik het niet :P ik bedoel maar dat ik het niet online kan bestellen en dus weet ik niet of ze dat product hebben in mijn plaatselijke handelaar nogmaals mijn excuses Shredmaster

Comment

NO-Explode van BSN bevalt mij prima, vooral in combinatie met 2 á 3 cafeïne tabs.
                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ikzelf heb net voor het eerst online producten besteld waaronder een pre workout,Mad Max van Ultra Nutrition..Ik hou je op de hoogte of de pre workout werkt! Ik ga hem vandaag voor het eerst gebruiken

Comment

Originally posted by nuhifa80 View Post
                    Ikzelf heb net voor het eerst online producten besteld waaronder een pre workout,Mad Max van Ultra Nutrition..Ik hou je op de hoogte of de pre workout werkt! Ik ga hem vandaag voor het eerst gebruiken
                    Ben je nou hier om reclame te maken ofzo?

Comment

en wie ben jy?
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        en wie ben jy?
                        Samen met Janeiro spammert voor Ultimate Nutrition, is al het 6e bericht ofzo over UN.

Comment

Ooh sorry..alle pre workouts staan met naam en toe naam dus heb ik ook gedaan maar ben nieuw met voedingssupplementen en nieuw op het forum dus moet me weg nog even vinden..

Comment

Ooh sorry..alle pre workouts staan met naam en toe naam dus heb ik ook gedaan maar ben nieuw met voedingssupplementen en nieuw op het forum dus moet me weg nog even vinden..
                            Komt iets geloofwaardiger over als je gewoon zegt dat je van die site bent in plaats van dat je met meerdere accounts (verboden) ineens je producten heel opzichtig aan gaat prijzen.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                              en wie ben jy?
                              Nogmaals ben misschien iets te open maar heb bij me andere post duidelijk advies gevraagd en ben niet direct 1 site aan het promoten maar opzoek naar ervaringen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X