Welke voedings sup. moet ik nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke voedings sup. moet ik nemen?

Beste mensen,

Laat ik me eerst even voorstellen, ik ben Chenow en ik kijk al een tijdje rond op deze site maar dacht, laat ik me ook maar eens aanmelden!!

mijn vraag, ik ga beginnen met roeien binnenkort(4/5 keer per week) en ik vraag me af welke voedings sup. ik daarbij het beste kan nemen, aangezien ik van plan ben om fanatiek te gaan roeien en daarnaast ook nog thuis oefeningen doen(push ups ect.)

ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen!

Chenow,

p.s. ik ben 18 jaar, weeg 75 en ben ongeveer 1.84, heb dus nog niet veel spier-massa

welkom,

waarom meteen sups? met voeding kom je ver genoeg en het bespaart geld

Comment

het bespaard je inderaad geld ja! maar is het niet zo dat als je sowieso traint, en je wilt natuurlijk meer spieren krijgen, sups goed helpen met het opbouwen van je spiermassa?

ben hier nog redelijk nieuw in vandaar dat ik misschien dingen zeg die niet kloppen!

Comment

stel eerst een voedingschema op en als je dan teweinig eitwitten uit je voeding krijgt kun je eiwitt shakes nemen

Comment

Originally posted by Chenow View Post
          het bespaard je inderaad geld ja! maar is het niet zo dat als je sowieso traint, en je wilt natuurlijk meer spieren krijgen, sups goed helpen met het opbouwen van je spiermassa?

ben hier nog redelijk nieuw in vandaar dat ik misschien dingen zeg die niet kloppen!
          Antwoord is nee. Als je gevarieerd genoeg eet kom je ver genoeg. Geen sups voor nodig de komende tijd.

Comment

en een van jullie enig idee waar ik zo'n voedingschema kan maken? zeg maar wat ik precies moet eten? daar heb ik ook niet heel veel verstand van.

alvast bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X