Whey shake: 2 korte vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey shake: 2 korte vraagjes

Hallo,

Ik heb even 2 korte vraagjes, betreft eiwitshakes.

1.
    Mij is verteld om meteen(het liefst tijdens het omkleden na de douche) de shake te nemen. Een shakebeker is dan de beste optie, maar qua melk ben ik het spoor bijster. Ik kan moeilijk melk meenemen in een tas en dat een uur of 2 laten warm worden in het kluisje. Of zie ik dit nou verkeerd.

2.
    Gewoon even checken. All Day Protein van XXL Nutrition - XXL Nutrition tijdens de cut na training. Goed toch? Of heb ik aan andere substanties meer?

Alvast bedankt!

Devin

ikzelf vind dit meer een shake voor tussen de meals door, na het trainen neem ik een isolaat/miccelar caseine mix shake, zodat me spieren direct eiwitten krijgen (isolaat) en gedurende langere periode me spieren nog steeds eiwitten krijgen in n gelijkmatige afgifte van het eiwit (miccelar caseine)

maar goed, antwoord op je 1ste vraag direct erna of 15 min erna maakt niet echt veel uit, je zou evt ipv melk water kunnen nemen bij je shake, belangrijker is dat je direct na je training suikers neemt in de vorm van n banaan, druiven, dextrose, chocomel etc
    LET'S GET NASTY YATES!!!
    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

ik neem altijd een shake met water mee + dextrose en drink hem op de terugweg op smaakt goed

Comment

Originally posted by freshhh View Post
        ikzelf vind dit meer een shake voor tussen de meals door, na het trainen neem ik een isolaat/miccelar caseine mix shake, zodat me spieren direct eiwitten krijgen (isolaat) en gedurende langere periode me spieren nog steeds eiwitten krijgen in n gelijkmatige afgifte van het eiwit (miccelar caseine)
        Kan je mij daarvan een voorbeeld geven?

Verder erg bedankt, betreft de maaltijd na de training. Lijkt me heerlijk om gewoon een banaan weg te kanen na de training

Comment

ikzelf neem caseine en isolaat van optimum nutrition (zijn 2 verschillende potten, dus je mixt het zelf), heb ook nog een potje staan van de dorian yates lijn tempro protein(is al gemixt) genaamd.
          LET'S GET NASTY YATES!!!
          COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

ik neem voor de training whey (elite whey) en na de training dextro...
            even daarna zou je ook nog casseine kunnen nemen als aanvulling
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ik denk dat als je toch al elke 2 a 3 uur een eiwitrijke maaltijd eet na je behoefte dat, al dat meteen na het sporten grote onzin is(tenslotte duurd het toch nog een hele tijd voodat de bouwstoffen in het bloed zitten en op de plek zijn beland waar ze aan het werk moeten voor spieropbouw.

Wel zou ik eerder rekening houden met welke eiwitten ga ik de laatste maaltijd voor(trage) het sporten nemen en welke eiwitten stop ik in mijn maaltijd na(snelle) het sporten, verder moet de aanvoer van voedingsstoffen 24/7 lekker door blijven lopen in hoeverre dit mogelijk is.
              Belangrijker is het aanvullen van je (spier)glycogeenvoorraden na het sporten om vervolgens die(snelle)eiwitrijke maaltijd te nuttigen.
              Face your demons...........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X