Snellere spiergroei?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou hier komt het.

'smorgens (9-10 uur) 3 sneetjes brood (of broodjes) met kaas kipfilet en worst

11 uur koekje

'smiddags (12-1 uur) 4 sneetjes brood met kaas kipfilet en worst

2-3 uur worstenbroodjes of noodle soep

4 uur koekje

na het werk trainen

7 uur avondeten, varieert altijd, maar wel vrijwel altijd vlees (weinig vis) pasta of aardappelen en groenten.

Elke avond pak ik ook nog wel is een snack want ik krijg snel honger

Ben benieuwd wat jullie er van vinden en of ik nog eiwit shakes erbij moet.

Thanks

Comment

Precies zoals ik al dacht. je eet te weinig. shakes hebben geen zin tot je voldoende eet. geen koekjes en andere troep eten, maar echt voedsel.

Comment

Weinig? Hoe kan ik nou meer eten? Ik eet vrijwel elk uur vd dag.

Comment

En t is niet zo dat ik een kip kan gaan eten op het werk

Comment

Originally posted by Michael35 View Post
            Maar de helft van wat je eet is troep, en dan is het de troep waarvan je nog meer honger krijgt in meer troep.
            koekje is geen eten, worstebroodjes is ook troep
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

En t is niet zo dat ik een kip kan gaan eten op het werk
              je hoeft ook niet "een kip" te eten, maar stukken van een gebraden of gegrilde kip.

Comment

Haha ja dat is waar.. maar noem is iets wat wel goed is als tussendoortje dan?

Comment

No way dat jij elk uur van de dag eet. Jij snoept elk uur van de dag, want dat zijn lege nutteloze kalorien waar je lichaam niks mee kan. Dat is heel wat anders, want die koekjes en snacks verzadigen niet en blijf je honger houden.

En niet fatsoenlijk kunnen eten op werk of school is onzin. Iedereen kan thuis kip/rijst klaar maken en in plastic bakjes van de Blokker mee nemen. Dan heb je tenminste altijd voldoende voer bij je. Voor 15-20 euro per week kun je zak rijst van een kilo halen en 2kg kip + nog melk en bakjes magere kwark. Voeg dat maar eens toe aan wat je nu eet terwijl je koek e.d. weg laat.

Comment

Oke, daar heb je ook wel weer gelijk in

Comment

hehe.. "daar heb je ook weer gelijk in". Ze hebben alleen maar gelijk en geven je genoeg tips en opmerkingen, nu is de kunst om ook wat met die informatie te gaan doen, of heb je nu als zoiets van: ach, laat toch ook maar zitten ?
                      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Oke ik dacht meer aan iets van zo'n energie snack ofzo maar dat wat je zegt eet ik ook. Weten jullie wat voor een eiwitten ik dan moet kopen en waar? Waar kan je een beetje voor een fatsoenlijke prijs wat halen?
                        kip, eieren, noten, melk, volle chocomelk, tartaar enz.

zag niet alle andere reacties maar alsnog beetje van toepassing, 's ochtends of de dag ervoor klaar maken en mee nemen in bakjes(y)
                        Last edited by IJsBlok; 19-10-2010, 13:21.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                          hehe.. "daar heb je ook weer gelijk in". Ze hebben alleen maar gelijk en geven je genoeg tips en opmerkingen, nu is de kunst om ook wat met die informatie te gaan doen, of heb je nu als zoiets van: ach, laat toch ook maar zitten ?
                          Nee ik ga er natuurlijk wel wat mee doen. Ik vraag me alleen af waarom mensen die eiwitshakes gebruiken als het volgens jullie makkelijk kan met gewone voeding.

Comment

omdat eiwitshakes absoluut hun nut hebben. Vooral 's ochtends en voor je workout.
                            Dit is echter niet qua nuttigheid te vergelijken met goed eten.

Er lopen genoeg guppen rond... die niet goed eten, want eiwit shakes nemen en denken dat het dan hard zal gaan. Maar da's dus niet zo.
                            Fear is the mind killer

Comment

eiwitshakes is als aanvulling op je voeding om aan makkelijke, snelle, hoogwaardige, enz, eiwitten te komen.
                              100gr kipfilet is ca20gr eiwit. 100gram eiwit voor een shake is meestal ca95gr puur en meestal vrij zuiver eiwit.
                              Meestal wordt Whey eiwit gebruikt dat wordt erg snel opgenomen en werkt dus erg snel. Dat neemt men dan gelijk na het wakker worden als snelle eiwitbron en nade trainig als snelle eiwitbron voor herstel.
                              Beste blijft vooral de eiwitten in de voeding te vinden uit diverse eiwitbronnen.

Dus goed eten, eiwitrijke dingen zoeken en de juiste koolhydraatbronnen en de betere vetbronnen.
                              De eiwitshakes puur als extraatje blijven zien.

Comment

Als je sneller spiermassa wil kweken moet je zoals gezegd meer gaan eten.
                                om meer eten binnen te krijgen kun je: vaker eten. of meer per eetmoment eten (als je dus zoals je zelf zegt elk uur van de dag eet, dan moet je gewoon meer eten op de momenten zelf. een koekje is niets. pak dan liever een paar boterhammen, een glas melk en een paar eieren.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X