Crack van Revolutions mixen met AE2(spierversterkers)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crack van Revolutions mixen met AE2(spierversterkers)

Goede avond allemaal.

Ik heb nu 3-5 weken crack revolutions gebruikt. Het was n goed middel! Ik raasde door de sportschool iedere dag, tot op n dag ik 5 doses of meer nodig moest hebben om hetzelfde resultaat te voelen. Ik heb nu 3 weken niks gebruikt. Nu wil ik graag iets nieuws mixen wat ik niet ken(AE2, iemand verstand van AE2?

Ik ben atletisch en bij mij in de familie word niemand dik, Ik train vanaf me 17e 3-5x in de week. Ik sport. Maar ik ben niet dik en ik kom op de een of andere manier niet aan. Ik heb van alles al geprobeerd om aan te komen. Mammoeth 2500, eiwitten/proteine/weight gainer/ mass gainer/egt van alles(ben allergisch voor melk) Het kan alleen met water. Dus als iemand daar nog n goeie oplossing voor heeft zou ik dat zeer op prijs stellen.

Ik mix van alles door elkaar zonder te weten of het nou wel egt slim is.
    Ik denk daar niet bij na, en wil altijd dat lekkere gevoel terug krijgen. Dus het maakt niet uit of het 2 dingen zijn of er 5. Voor mij is niks te extreemAls ik maar hard ga en er dol van wordt

Ik zat met een vraag die ik zelf niet opgelost krijg. Jullie hebben hier altijd hele goeie antwoorden en daarom hoop dat jullie deze ook kunnen oplossen. Misschien dat er mensen zijn die het al hebben uitgeprobeerd.

Kan ik deze 2 bij elkaar mixen? Gaat het dan wel goed of kun je die 2 supplementen niet met elkaar mixen vanwege de inhoud die de potten hebben?

Dank u voor al uw comments

aankomen = meer eten
    simpel
    Groeten

Comment

Weet je misschien hoe ik me tekst kan aanpassen?

Comment

Kan niet.
        5 minuten nadat je dat post hebt neergezet word het edit knopje weggehaald.
        Dus je begintekst kun je niet meer aanpassen
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Je bent echt niet atlestisch als je niet aankomt ! :P je bent gwn een ecto

Comment

van die sups ga je echt niet groot worden. doe het nou maar gewoon rustig an, kippetje en eitje koken, blikkie tonijn en 3x/w fb. en as je wilt een keer creatine ernaast. man man man, geldverspilling waar jij mee bezig bent (imo dan).

Comment

Originally posted by piet friet View Post
              van die sups ga je echt niet groot worden. doe het nou maar gewoon rustig an, kippetje en eitje koken, blikkie tonijn en 3x/w fb. en as je wilt een keer creatine ernaast. man man man, geldverspilling waar jij mee bezig bent (imo dan).
              Dus jij denkt als ik die 2 combineer met de training dat ik daar niet groot van ga worden? Ik word al groot alleen van de crack revo. Ik dacht als ik dan nog die AE2 erbij pak dat je toch een flinke mix heb. Iedereen doet het op zijn eigen manier, en ik weet donders goed dat ik moet aankomen. Maar dik ken ik gewoon niet worden, misschien als ik 40 ben met een bierbuik Maar goed, ik ga het wel proberen en ik laat wel wat weten of het heeft gewerkt

Als je dit nog niet gemixt hebt dan weet je nooit of het gewerkt heeft

Comment

imo
                Imo ja we zullen wel zien of ik wel egt een imo ben of een ecto
                Last edited by Unox88; 16-11-2010, 02:43. Reason: imo ecto

Comment

Originally posted by Unox88 View Post
                  Imo ja we zullen wel zien of ik wel egt een imo ben of een ecto
                  Ben ff een spuitelf maar imo is een afkorting in het engels van "In my opinion". Niet een lichaamstype lol
                  You can be part of my meal tonight.

Comment

Ben ff een spuitelf
                    zo voel ik me nu wel ja

Comment

excuus voor de dubbele post.
                      Topic mag gesloten worden

groetjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies