In mijn geval eiwit-shakes gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In mijn geval eiwit-shakes gebruiken?

Hallo allemaal, ik ben 1,76 m lang en ik weeg 83 kilo. Ik zit om de dag in de sportschool en dan doe ik een full body workout. Dit doe ik al zeven maanden lang. Mijn omgeving en ik zien wel resultaat, maar wordt er tegen mij gezegd dat ik beter eiwit-shakes kan nemen om het resultaat te versnellen. Echter vind ikzelf dat ik veel vet op me lichaam heb, en ik wil niet dat het nog meer wordt doordat ik die eiwit-shakes ga nemen.

Aangezien ik al genoeg overtollig vet heb, wil ik niet dat mijn lichaam een deel van die eiwitten ook als vet gaat opslaan.Zelf wil ik graag veel spieren, maar is het in mijn geval handig om die shakes te gebruiken? Of kunnen jullie me beter aanraden om met mijn KT te stoppen en volgas cardio te gaan doen?

Ik heb veel info gelezen over supplementen etc. op diverse sites, maar ik kom er echt niet uit. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag..
    Building to a better me

je lijf gaat echt niet snel eiwitten in vet omzetten.
    Voor of na je training een shake voegt niet superveel kcals toe. Je zou eventueel ergens anders wat minder kunnen eten om te compenseren.
    Zo lang je minder eet dan je gebruikt val je gewoon af. En meer eiwitten zorgt voor meer spiergroei/herstel.

Wat je ook doet... NIET stoppen met KT. Cardio erbij doen. Focus op KT. Levert veel meer op qua afvallen.

Heb je iets van een eetschema? Anders is het misschien een idee om dat te maken.
    Fear is the mind killer

Comment

eerst voedingsschema, info in de stickies (klik bovenin scherm op forum en je ziet het vanzelf)

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
        Ik heb veel info gelezen over supplementen etc. op diverse sites, maar ik kom er echt niet uit. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag..
        Ik weet niet op welke sites je dan hebt gelezen, maar hier niet iig en ws ook niet op enkele andere sites waar af en toe goede relevante info wordt gegeven mbt eiwitshakes.

Dus het veel hebben gelezen trek ik in twijfel.

suppletie met whey kan bijdragen in verlagen van bf% en zorgt bij inname rond de training voor betere spier-eiwitsynthese. Daarnaast kan het je proteïne balans na de training weer snel naar positief brengen.

Er is aangetoond dat suppletie van amino's en/of whey gecombineerd met snelle carbs bij inname na de training zorgt voor beter herstel en groei t.o.v. sporters die niest of alleen carbs namen.

Neem een uur voor de training een kleine shake met ca 20gr whey en neem direct na de training een whey-shake aangevuld met snelle carbs.
        Op de dag na de training neem je, nog voor het ontbijt, dus gelijk na het wakker worden ook een kleine shake.

Doe na de krachttraining een minuut of 20 cardio, direct na de KT doen. Doe dat maar lekker intensief.
        Je hoeft verder niet na te denken over wat je verder eet als je al geen of weinig vet aanzette. Maar ga verder niet meer eten dan je al deed.

Je zal snel merken dat je spieren groeien en dat je bf lager zal worden.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hartelijk dank voor de instructies, ga ze zeker volgen
          Building to a better me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X