100% whey isolaat b&f

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 100% whey isolaat b&f

Ik zit er aan te denken 100% whey isolaat van b&f te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Er is vrij weinig over te vinden.
    Normaal gebruik ik whey perfection, maar mij werd aangeraden isolaat te nemen.

heb hem ook prima spul en erg lekker

Comment

Ligt eraan met welke reden je een isolaat wil gebruiken. Bij het ontbijt en na een workout is een isolaat een goede optie. Op andere momenten kun je beter voor een langzame eiwit soort kiezen.

Comment

Mooie eerste post, misschien leuk je eerst voor te stellen.
        Verder is het een prima whey voor ontbijt/training
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by jeduwtniet View Post
          Ik zit er aan te denken 100% whey isolaat van b&f te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Er is vrij weinig over te vinden.
          Smaak van de isolaat vind ik toch wel tegenvallen van B&F, de lekkerste isolaat vind ik toch altijd nog van Powersupplements, ik moet erbij zeggen dat ik het wel altijd met water meng.
          Bij de isolaat zit een vreemd zoet smaakje aan (cookies & cream)
          Mij boeit de smaak niet maar er zijn mensen die er wel waarden aan hechten.
          Prijs kwaliteit is natuurlijk wel super!
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by jeduwtniet View Post

Hebben ze dan ook verteld waarom?

Ik zou de perfection houden. Voor snellere opname is natuurlijk hoe sneller hoe beter.......en er zit ook isolaat in de perfection. Dus....waarom adviseert iemand dan de andere te nemen?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

edit: perongeluk mijn bericht geplaatst in verkeerde topic
              Last edited by MassBuilder; 19-11-2010, 15:21.

Comment

Bedankt voor de reacties.
                Er werd mij geadviseerd om de isolaat te nemen omdat er verhoudingsgewijs meer eiwitten in zitten. Maar ik begrijp dus dat de whey perfection gewoon goed is en dat die isolaat meer voor snelle opname is na trainingen?

Comment

Isolaat van de B&F is een prima eiwitje.. alleen de smaak is mij veeeel te zoet dus ik neem tegenwoordig altijd de naturel. 2KG voor 35 euro.. is niet duur.. Pak em altijd smorgens met brinta en havermout.
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X