Bestelling supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bestelling supplementen

BODYENFITSHOP:

Ik wil het volgende gaan bestellen:

-100% Whey Isolaat
    http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/100-whey-isolaat

-Micellar Casein Superior
    http://www.bodyenfitshop.nl/caseine-eiwit/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-superior

-Perfect Carbs
    http://www.bodyenfitshop.nl/dextrose/body-fit-sportsnutrition/perfect-carbs

-Multivitamine Mega 100
    http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine...amine-mega-100

Zijn deze producten oké volgens jullie?

Is die Micellar Casein Superior wel nodig? Aangezien ik ook gewoon 500 gr kwark voor het slapen gaan eet.

Is het dan een idee om Total Muscle Solution i.p.v. Micellar Casein Superior te nemen?
    http://www.bodyenfitshop.nl/creatine...uscle-solution
    Last edited by MassBuilder; 18-11-2010, 21:45.

ik vind de micellar casein onodig je kan ook gewoon 500gram magere kwark voor het slapen nemen of een blikje tonijn op waterbasis

Comment

100% Whey Isolaat ? pure Whey Isolaat eiwitten in heerlijke smaken. - Body en Fitshop

ik ga zelf die halen in cookie & cream smaak maar naar wat smaakt dat eigenlijk heeft iemand het al geprobeert is het lekker ?

Comment

Ik heb wel de whey perfection in cookie & cream smaak gehad. Dat vond ik werkelijk waar de lekkerste shake die ik ooit op had.

Comment

Alles supplementen van BenB zijn top en goede levering ook.
          Cookies and Cream is ook lekker.
          Ik gebruik zelf ook de casseine voor het slapen gaan, ik heb nu alleen berryblast en vond vanille toch vele male beter.
          Face your demons...........

Comment

haha bedankt ik doe vanavond mijn bestelling voor cookey en cream want volgens velen mensen is het super lekker xd:P

Comment

Originally posted by Karwan View Post
              ik vind de micellar casein onodig je kan ook gewoon 500gram magere kwark voor het slapen nemen of een blikje tonijn op waterbasis
              is tonijn dan zegmaar, na kwark het "traagst"?

Comment

Die TMS ziet er goed uit, alleen de dosering kan wat laag zijn.....

de stack met whey en EAA lijkt me helemaal top:
                B&F Special Stack - Body & Fit Sportsnutrition - Body en Fitshop
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Die TMS ziet er goed uit, alleen de dosering kan wat laag zijn.....

de stack met whey en EAA lijkt me helemaal top:
                  Maar dan krijg je dus Whey Perfection ipv Whey Isolaat. Is dat geen nadeel?
                  En zou jij de Special Stack boven mijn selectie verkiezen? Zo ja, waarom?

Comment

Heb net weer een nieuw pakketje van de bezorger in ontvangst mogen nemen,mooie aanbieding die wey perfect en micellar cassein voor iets van 55euries en met shakebeker.

Comment

Originally posted by MassBuilder View Post
                      Maar dan krijg je dus Whey Perfection ipv Whey Isolaat. Is dat geen nadeel?
                      En zou jij de Special Stack boven mijn selectie verkiezen? Zo ja, waarom?
                      Waarom zou het een nadeel zijn?

Whey is juist steeds verbeterd en sneller geworden om nog sneller de katabolisme te stoppen en de spieren van de nodige amino's te voorzien voor herstel en groei.

Daarom is deze whey mix ideaal, de supersnelle- en de beste kwaliteit in 1 pot.

Dan nog de essentiele amino's,.....spreekt denk ik voor zich allemaal.

Comment

Bedankt voor het advies.
                        Zal ik dan de Special Stack nemen? (met multi vit)

Of de samenstelling uit mn eerste post?
                        In de special stack zit namelijk geen caseine. Wel eet ik al kwark voor het slapen gaan.
                        Ook zit in de special stack geen dextrose toch?

Welke moet 't worden?

Comment

Zit idd geen dextrose/maltodextrine in de stack.

Caseïne neem je idd al met de kwark.

Je kan ook alles in 1 keer inkopen, je hebt dan iig voor langere tijd zat in huis.

Maar je kan beter even alles voor jezelf op een rijtje zetten en zelf de keuze maken, nooit een ander uiteindelijk laten kiezen voor je.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Zit idd geen dextrose/maltodextrine in de stack.

Caseïne neem je idd al met de kwark.

Je kan ook alles in 1 keer inkopen, je hebt dan iig voor langere tijd zat in huis.

Maar je kan beter even alles voor jezelf op een rijtje zetten en zelf de keuze maken, nooit een ander uiteindelijk laten kiezen voor je.
                            Ik las net dat je genoeg BCAA's en EAA's binnen krijgt met je whey shake, omdat die hier natuurlijk ook in verwerkt zijn. Klopt dit?

Dan kan ik namelijk net zo goed deze bestellen:
                            Muscle Perfection Combi - Body & Fit Sportsnutrition - Body en Fitshop

Scheelt weer wat zwaar verdiende euro's
                            Of is die magic EAA hier essentieel?

Comment

zit namelijk ook aan deze bestelling te denken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X