suplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• suplementen

hallo iedereen ik ben 15 (morgeuh ) weeg 50kg ik sta dus zeer droog ik eet zeer gezond geen snoep en eet 2stukken fruit per dag met 250g magere kaas
    ik zit met deze vraag ik ga fitness doen omde dag dus dag fitness dag rust enz welke voedings suplementen zou ik best gebruiken creatine in poedervorm ?
    eiwitshakes?
    ajaah niet te vergeten ik wil massa trainen geen kracht

Hey! Je hebt in het begin helemaal geen nood aan supplementen. Met een goed voedingsschema kom je de eerste maandjes wel enorm snel bij... Als je zo graag massa bij wilt komen zou ik gewoon eerst het aantal calorieen berekenen watje nodig hebt als onderhoud en daar dan boven gaan eten. Je bent nog maar 15 dus je zit in een fase waarin je lichaam vanzelf al goed aan het groeien is. Laat je maar niets wijsmaken over al die supplementen, de gewone voeding is veel belangrijker...

Comment

Originally posted by Lode View Post
      Hey! Je hebt in het begin helemaal geen nood aan supplementen. Met een goed voedingsschema kom je de eerste maandjes wel enorm snel bij... Als je zo graag massa bij wilt komen zou ik gewoon eerst het aantal calorieen berekenen watje nodig hebt als onderhoud en daar dan boven gaan eten. Je bent nog maar 15 dus je zit in een fase waarin je lichaam vanzelf al goed aan het groeien is. Laat je maar niets wijsmaken over al die supplementen, de gewone voeding is veel belangrijker...
      bedankt voor de snelle reactie !!! ajaah maar groeifase je moet weten dat ik slechts 1m 65 ben ?? ik zal dit aanpassen in het bericht

Comment

Groeifase heeft hier 0.0 mee te maken.

Eiwitshakes kan, creatine kan maar eerst voeding '' in orde' , en met in orde bedoel ik dus dat je boven je behoefte eet.
        2.5 keer je gewicht in gram aan eiwit.
        60 gram vetten ongeveer rest koolhydraten

succes

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
          Groeifase heeft hier 0.0 mee te maken.

Eiwitshakes kan, creatine kan maar eerst voeding '' in orde' , en met in orde bedoel ik dus dat je boven je behoefte eet.
          2.5 keer je gewicht in gram aan eiwit.
          60 gram vetten ongeveer rest koolhydraten

succes
          bedankt

Comment

Het woord "supplement" betekent "aanvulling". Het is bedoeld als aanvulling op je normale eten als dat op bepaalde punten tekort schiet. Je moet dus eerst goed kijken naar wat je normale eten inhoudt. Als je dan tot de conclusie komt dat er iets mist, kan je gaan overwegen om een supplement toe te voegen.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X