Heeft er iemand ervaring met deze stof?
D-Ribose
Collapse
X
-
Vroeg ik me eigenlijk ook af ...
Ik lees dat het wel is gestacked wordt met Creatine omdat ze mekaar goed aanvullen. Ze helpen beide om meer ATP vrij te zetten, alleen op verschillende manier. Ik heb Ribose zelf nog niet getest, maar zat er ook al over te denken. Ik heb nog een 100g Creatine Monohydraat staan, dus misschien haal ik wel een potje ribose om is te proberen.
Heeft iemand anders ervaring ermee?
-
Originally posted by Mister D View PostZe helpen beide om meer ATP vrij te zetten, alleen op verschillende manier.
Creatine word in de spiercell gebonden aan fosfaat tot creatinefosfaat. Het splitsen van deze verbinding leverd energie voor de spiercontarctie. Maar als eerst word ATP, adenosinetrifosfaat, gesplitst naar ADP (adenosinedifosfaat) hierbij komt energievrij dat word gebruikt voor de spiercontratie. In rust word ADP weer opgebouwd naar ATP, door via de elektronentransportketen energie te halen uit acetylcoa. Raakt de vooraad ATP op word creatinefosfaat aangesproken, hierdoor kun je in theorie meer reps maken e.d. De reden voor creatinesupletie dus.
D-ribose is een pentose en dient als bouwsteen voor o.a. RNA en ATP. Ribose word normaal gemaakt uit glucose, maar dat duurt vrij lang. Met ribose als suplement word geprobeerd de ATP vooraden sneller te laten herstellen na een krachttraining.
Zelf heb ik geen ervaring met het gebruik van Ribose als suplement.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse