adipokill en neiuwe vetverbrander,wat denken jullie over dit product??
adipokill
Collapse
X
-
link:
- Scitec Adipokill Scitec Nutrition Adipokill 108 caps
ingrediënten zien er goed uit.
Zit wel yohimbre in, en lang niet iedereen kan daar tegen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
vraag me af of je het wel legaal kan kopen hier. Je zal dan moeten bestellen in GB of DE
zie:
Adipokill; The Ultimate Fat Loss Formula/108 Kapseln
quote:
LET OP: Als U in Nederland woonachtig bent, is het voor ons niet mogelijk, U dit product te verkopen.
Het Nederlandse ministerie van volksgezondheid verbiedt de verkoop van dit product in Nederland!1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Nederland *zucht*
vind de NL 'fatburners' allemaal redelijk in de buurt van elkaar komen, de een schiet net ietsjes uit dan de ander maar vaak zijn de ingrediënten lijsten hetzelfde, vaak worden ook de 'fatburners' 'gefilterd' dus dat betekent een EU/Nederlandse versie van het product, de ingrediënten worden eruit gefilterd die verboden zijn zonder recept dus blijft er weinigs werkend over en komt bijna identiek aan de andere 'fatburners', als ik me niet vergis hadden ze dat ook met lipo 6 gedaan als voorbeeld.
Edit: wat een raar getal, 108 caps.Last edited by gain is pain; 10-12-2010, 21:43.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by marnop View Postvraag me af of je het wel legaal kan kopen hier. Je zal dan moeten bestellen in GB of DE
zie:
Adipokill; The Ultimate Fat Loss Formula/108 Kapseln
quote:
LET OP: Als U in Nederland woonachtig bent, is het voor ons niet mogelijk, U dit product te verkopen.
Het Nederlandse ministerie van volksgezondheid verbiedt de verkoop van dit product in Nederland!
bij ons hier in antwerpen te koop die amerikaanse producten importeert
van deze product hangt er een grote reclame poster in de winkel denk moest het illegaal zijn zou je het niet zo uitbuiten toch??
ik vroeg achter lipo6 en zei me dat adipokill de beste is op dit moment en uit zn eigen ervaringen echter beter resultaten mee heeft,geen nerveusiteit of bijwerkingen en niet goed ervan kunnen slapen
heb alvast een staaltje gekregen en zal die eens uitproberen
want veel uitleg en ervaringen niet te vinden op internet,duidelijk dat het nog niet zo bekend is hier bij ons!
Comment
-
Ik ben momenteel bezig met crxcut van dorian yates.
ben er donderdag mee begonnen. maar met de eerste capsule voelde ik me direct warm hard slag hoger veel dorst. lijkt bij mij goed aan te slaan. let nu ook wat meer op mijn voeding.
Crxcut kan ik je echt aan raden.
Comment
-
Originally posted by r0hann View PostIk ben momenteel bezig met crxcut van dorian yates.
ben er donderdag mee begonnen. maar met de eerste capsule voelde ik me direct warm hard slag hoger veel dorst. lijkt bij mij goed aan te slaan. let nu ook wat meer op mijn voeding.
Crxcut kan ik je echt aan raden.
bedoel je dit tijdens de training??? en dat is wat ze (""beweren"") bij adipokill dat je er niet nerveus van wordt e.d.
van amp2 ergopharm zeggen ze dat ook,maar ik zelf heb nog geen enkele ervaring met een fatburner dus ben nu aan het kijken welke ik kan nemen omdat ik persoonlijk niet tegen dat hyper gevoel kan
Comment
-
Yohimbre blokkeert de alfa-2 receptor van de vetcel. Normale binding van de alfa-2 blokkeert de afgifte van vetzuren. Deze receptoren zitten voornamelijk op de vetcellen in de buik/onderrug bij mannen en de bovenbenen/billen bij vrouwen. Vetcellen met grote hoeveelheden alfa-2 receptoren noemen ze ook wel stubborn fat. Yohimbre/yohimbe zorgt voor minder binding op die receptoren en dus voor betere afgifte van vetzuren op deze plekken.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
De CRX cut van Dorian Yates is een vrij nieuwe fatburner. De Internationale versie van de CRX Cut bevat net als de Adipokill Yohimbine.
De CRX cut bevat net als veel pre-workout producten geranamine (geranium oil, 1,3-dimethylamylamine). Hoelang gaat het duren voordat geranamine verboden wordt?Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment