Whey perfection of Dieet shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey perfection of Dieet shake

Hallo ik ben Yusuf Korkmaz.

Ik heb wat overgewicht en dan echt vooral bij mij buik daar. Het is niet echt veel ofzo dat ik echt dik ben gewoon normaal.
    Weet ook niet mij bf, maar dat ga ik dan binnenkort laten meten.

Ik fitness 5x per week en doe altijd eerst zon 1 tot 1,5 uur KT en daarna cardio 450cl verbranden. Ben nu ongeveer 3 maanden serieus bezig, maar ben met het cardio ongeveer 2 weken geleden begonnen.

Mijn vraag: Ik gebruik 2x per dag Whey perfection, maar is het misschien wel niet beter om dieet shakes te drinken?

mvg

nee..

Comment

Het is beter als je een voeding en trainingsschema maakt waar je in ieder geval wat aan hebt. Whey past zowel in de bulk als cut. Alleen dat al laat zien dat je nog ontzettend veel moet leren. Ik zou zeggen.. lees de sticky's even door.

Comment

Ik snap het allemaal eig wel hoor. Met voedingsschema enz en wat ik enz moet eten en hoevaak. Alleen ben ik vandaag door iemand aan het denken gezet. En wou eigenlijk zeker weten of ik wel de goeie whey gebruikte. Ik heb ook gewoon een goeie trainingsschema.

Bedanktt

Comment

In dat geval zou ik je graag willen verzoeken om je voeding en trainingsschema te posten. Dan kijken wij er ook even naar.

Comment

Trainingsschema

dag 1: Borst en biceps (Cardio 450cl)
            dag 2: Schouders en Triceps(cardio 450cl)
            dag 3: Rug en triceps ( cardio 450Cl)

grote spier 4 oefeningen en kleine spier 3 oefeningen perdag

Benen pak ik nog niet want die zijn eig al heel wat gespierd , want voetbal al 14 jaar ofzo. En buik pak ik 4 x of 5x per week

Voedingsschema

als ik wakker ben kipfilet 3 plakjes met bruin brood met whey perfection

endan 3 uur later pak ik weer kipfilet of wat fruit(sinaasappel)

endan avond eten eet ik meestal rijst met kip of iets anders wat me moeder dan maakt(meestal gezond)

na het fitnessen whey perfection weer en meestal wat groente of fruit.

voor het slapen drink ik nog casein.

Voedingsschema is volgens mij niet echt perfect ofzo maar ik voel me er lekker bij en val ook af, tenminste dat zegt de weegschaal. Mijn vraag was dus eig alleen of ik niet beter shake dieet kon nemen in plaats van whey perfection voor het optimaal resultaat.

Comment

Owjaa ik kan bruin brood(volkeren) echt heel moeilijk op, ik kan het gewoon bijna niet naar binnen werken. Hebben jullie hier toevallig een oplossing voor. Iets anders in plaats van volkeren brood??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X