Whey aanrader

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey aanrader

Goedemiddag

ik heb voor mijn clean bulk een whey shake nodig die niet negatief zal zijn voor mijn BF.

Als het kan dan wil ik die meteen bestellen (via Nederlandse website graag).

Aanraders?

bvd.

ik zou gaan voor bsn - true mass B-)

Comment

Ik heb deze: 100% Whey Gold Protein - nutrition4you
      Die vind ik perfect.
      http://forum.bodynet.nl/supplementen...tml#post763193
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

alleen zo te zien niet leverbaar uit voorraad op het moment. En ik zag zo snel niet hoeveel er in die pot zit.
        Fear is the mind killer

Comment

2352gram per pot.

Ik weet niet hoe het zit met die potten O.N. Whey Gold van N4Y, moet je even mailen naar Kevin.
          Er staat nog wel een kleinere pot bij de opruiming artikelen, misschien krijg je nog extra korting.
          Even vragen naar de absolute bodemprijs.
          Stond een tijdje geleden in een ad in een topic hier op bodynet, dat je naar de bodemprijs mag vragen bij opruimingartikelen.
          zie:
          http://forum.bodynet.nl/supplementen...tml#post723220
          Last edited by marnop; 20-12-2010, 15:08.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            Goedemiddag

ik heb voor mijn clean bulk een whey shake nodig die niet negatief zal zijn voor mijn BF.

Als het kan dan wil ik die meteen bestellen (via Nederlandse website graag).

Aanraders?

bvd.
            een shake die negatief zal zijn voor je BF, you gotta be kidding me right?
            dat is geheel aan je eigen voeding te danken als je BF zal gaan stijgen 1 shake meer of minder zal niet veel verschil maken in BF.

en nu nog kerstkorting ook!
            Whey Delicious van XXL Nutrition - XXL Nutrition
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Haha, dit wordt mijn eerste shake jongens. Iig bedankt!

Comment

ik vind dat de whey deliciues ofso behoorlijk wijnig eiwitten bevat je kan liever van powersupplemments.nl ofso halen 92gram eiwit per 100gram en whey delicieus ofso heeft 79 gram eiwitten per 100 gram groot verschil

Comment

Originally posted by Karwan View Post
                  ik vind dat de whey deliciues ofso behoorlijk wijnig eiwitten bevat je kan liever van powersupplemments.nl ofso halen 92gram eiwit per 100gram en whey delicieus ofso heeft 79 gram eiwitten per 100 gram groot verschil
                  Je moet geen appelen met peren vergelijken, deze je tegenkomt op powersupplements.nl is isolaat en die moet je vergelijken in prijs met de isolaat van xxl(deze bevat 93% eiwit)
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Whey Perfection van body en fitshop.
                    4500 gram voor 50 euro +-
                    Een dag niet getraind...

Comment

bulk whey

Hoi,

Deze had ik: Whey pro 2.0 kg bij: Bodylab.nl - Jouw Sportvoeding Elke dag de Laagste Prijs!, euro 3 tientjes
                      Deze heb ik: Vanilla Whey Protein Concentrate 82% (Instantised) 5 kg, bulkpowders.co.uk, 45 britse ponden

Beide bovenstaande smaken prima en mengen aardig.

Deze is er ook, voor de diehards: Whey Protein Isolate 90% (Instantised) 5 kg, bulkpowders.co.uk, 45 britse ponden = 52,24 euro

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X