whey shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey shakes

Hey
    Ik heb vandaag met-rx supreme whey gekocht bij de tuinen, ze waren in de aanbieding. De medewerker adviseerde mij om het na het trainen te nemen.
    Op het forum heb ik gelezen dat je ook 's ochtends kan nemen.
    Wanneer is het beste om het te nemen?

Gr,
    Tim

Ligt er een beetje aan hoeveel je uit je voeding haalt op het moment maar het zou eventueel ook op beide momenten kunnen dus zowel na de training als in de ochtend omdat dit beide momenten zijn waarop het lichaam extra gevoellig is voor de opname van de eiwitten.
    There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

Meteen na de training of mag het na het douchen?

Comment

@viranelly zo snel mogelijk.

@TS 's ochtends als eerste als je wakker wordt. Voor je ontbijt of door je ontbijt is allebei prima.
        Fear is the mind killer

Comment

Na de training en ja mag ook na het douchen.

Beste is om een klein uurtje voor de training een halve shake dosering te nemen en na de training een kleine shake.
          Je kan ook elke ochtend, maar iig op de dag na je trainingsdag een shake nemen zodra je wakker wordt om snel weer in anabole toestand te komen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Na de training en ja mag ook na het douchen.

Beste is om een klein uurtje voor de training een halve shake dosering te nemen en na de training een kleine shake.
            Je kan ook elke ochtend, maar iig op de dag na je trainingsdag een shake nemen zodra je wakker wordt om snel weer in anabole toestand te komen.
            Dus als je een shake neemt kom je sneller weer in een anabole toestand, en als je het niet neemt langzamer. Is het dan belangrijker als het sneller gaat?
            Wat bedoel je met anabole toestand?

Comment

Originally posted by tt123 View Post
              Dus als je een shake neemt kom je sneller weer in een anabole toestand, en als je het niet neemt langzamer. Is het dan belangrijker als het sneller gaat?
              Wat bedoel je met anabole toestand?
              Je bent anders katabool anabool=opbouw kata=afbraak

Comment

Gaan je spieren dan ook sneller groeien/herstellen?

Comment

Het zorgt ervoor dat je stopt met evt spierafbreken. Dus sneller groeien/herstellen ja, ligt eraan hoe je t bekijkt

Comment

Originally posted by tt123 View Post
                    Gaan je spieren dan ook sneller groeien/herstellen?
                    Je stopt dus sneller de katabolisme en je geeft direct de juiste voeding aan je spieren voor herstel en groei, dus ja je groeit sneller.
                    Er staan diverse discussies en onderzoeken op bodynet over deze materie.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik snap hoe het nu werkt.
                      Ik denk dat ik een shake ga nemen na het trainen, en de dag na het trainen.
                      Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Comment

En voor het trainen. Zorg ook voor een goed bijpassend voedingsschema.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X