Chroom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chroom

hoi een vraagje.

zijn chroom pillen schadelijk??
    ik heb een potje daarop staat dat ik 1 pil per dag moet slikken
    1 van zo een chroom-picolinaat pil is 600mcg
    is dit schadelijk?
    kan je dit elke dag blijven slikken of moet je na een tijd een pauze nemen?
    I'm not fat, I'm just big boned

Ik heb daar verschillende dingen over gelezen. In het ene artikel staat dan dat het slecht voor je is, in het andere weer niet. meningen van 'experts' zijn in elk geval verdeeld.
    Kijk eens op www.ergogenics.org. Daar vind je behoorlijk wat artikelen over o.a. chroom. In het elk geval vind ik het zonde van je geld, want spieren krijg je er niet van!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Bij de opgegeven dosis is het niet schadelijk maar waarom zou je het willen slikken?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

chroom picolinaat is ###### verwekkend, en wordt meestal genomen voor af te slanken

grtz
        stil growing

Comment

nou ik slikt het om drogerr te worden omdat ik te lui ben om genoeg cardio te doen. cardio doe ik dan 2-3 keer per week
          maar het verveelt zo snel. na 2 minuten op de crosstrainer heb ik het weer gehad.

hebben jullie wat goede tips voor me
          I'm not fat, I'm just big boned

Comment

Chroom haalt ook het hongergevoel weg aleccy,omdat het je suikerspiegel beter in balans houd.
            Wees een echte man en doe de cardio er wel bij als je extra chroom neemt per dag.
            Een vriend van mij heeft een periode stackpillen genomen en heeft daar goed op gereageerd, uiteraard met cardio.
            Ik ken ook een meisje die overgewicht is en zwaar aan de stack pillen zat, ze nam er volgens mij 5 per dag.
            ze had last van opvliegers en viel soms gewoon van de wereld weg!!! kijk dus wel uit met die stacks, lijkt mij geen snoepgoed.
            Roken is ongezond! (((-)------(-)))
                                            \\ ('&#39 //
            \ /
                                                | |
                                             _// \\_

Comment

Een goede tip? Op je voeding letten, daar kun je zoveel mee bereiken. Het zal niet al te snel gaan, maar als je het over enkele weken bekijkt kun je er mooie resultaten mee boeken.

Ik zie ook niet in waarom je chroom zou slikken, lijkt me zonde van je geld.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

In bijna alle produkten die men verkoopt om ripped te worden zit chroom picolinaat, en nu de meeste produkten met epedrine verboden zijn zal deze nog meer toenemen denk ik.

grtz
                stil growing

Comment

Bij mij neemt chroom het hongergevoel niet echt weg.
                  Het stabiliseert wel de suikerspiegel waardoor ik minder snel trek heb in zoete dingen.
                  Ik slik zelf ook bio chroom en merk dat ik geen trek meer heb ik koffie enz. Ik vind chroom een goed hulpmiddel om van die zoete lekkernijen af te blijven!

Comment

Ik gebruik combinatie chroom picollinaat en zinc, 2 in de ochtend en 2 in de avond, en heb er veel baat bij. Op deze manier stimuleer je de vetverbranding en je insuline

Gr, supreme87

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X