Proteïne Poeder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proteïne Poeder

Beste mensen,

Ik ben een jongen van (net) 17 jaar en doe nu ongeveer 1,5 jaar aan fitness.
    Ik ben van natuur vrij droog en heb een vetpercentage van ongeveer 10 procent. Ik kan wel zien dat ik in de loop van de tijd vooruitgang heb geboekt. Mijn doel is om meer (spier)massa te creëren. In het begin deed ik meestal 3x15 hehalingen, maar sinds ik nu 3 á 4 x 6 herhalingen doe zie ik wel dat het helpt, maar nog niet voldoende. Om sneller tot resultaat te komen heb ik een pot proteïne gekocht ( 900 gram). Mijn vraag is nu hoeveel ik hiervan per dag moet nemen en wanneer? Daarnaast is nog mijn vraag of dit zin heeft in mijn geval? Hoop op reacties!

Greeetzz Jarno

Ga eerst een de stickies lezen.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Jarno,
      doe na je setjes eens een setje met lichter gewicht dat je net geen 15 keer kan doen. Dat doe je tot fail. Bij elke oefening waar je dat systeem hanteert met 3x 4 tot 6 reps. Dus 3 setjes laag volume hoog gewicht en 1 setje lager gewicht hoog volume.

De proteïne, begin maar eens met een shake gelijk na de training. Je zal er geen spijt van krijgen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

heb ik ook nog niet gedaan! :|

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
          Ga eerst een de stickies lezen.
          Heb ik gedaan, maar daaruit kan ik mijn vraag niet afleiden

Comment

in veel gevallen zit er een maatschep bij de pot proteine, het hangt ook een beetje af hoeveel je zelf in wil nemen. maar over de doseringen valt dus niet veel te vertellen hoeveel je moet pakken en hoeveel je beslist niet mag pakken maar een dosering van mijn whey bevat 22 gr eiwitten volgens mij. ik neem hiervan een dosering in de ochtend en een na de training. maar het belangrijkste blijft natuurlijk vreten maar als je de sticky's hebt gelezen weet je daar natuurlijk bijna alles over

Comment

Wat hij bedoelt met sticky's lezen is wellicht:
              - begin met een goed voedingschema, heb je veel meer aan dan wat eiwit shakie
              - varieer wat met je reps en sets tijdens je trainingen (= niet 2 maanden na elkaar exact het zelfde doen)
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Maakt het eigenlijk uit of je de whey vloeibaar of door je voeding (kwark/brinta) consumeert?

Comment

Anyone?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                    Maakt het eigenlijk uit of je de whey vloeibaar of door je voeding (kwark/brinta) consumeert?
                    Ja en nee,
                    je maakt door het mengen een overgroot deel langzamer in opname.
                    Whey kan je het beste als antikatabool nemen dus gelijk na het wakker worden en/of gelijk na het trainen. Dus zonder kwark en brinta in principe.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Aha, precies de reden dat ik het gekocht heb.

Whey Gold, cookies & cream, bedankt voor de tip

Comment

Wat is het verschil dan tussen een whey en een eiwit shake?

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Jarno,
                          doe na je setjes eens een setje met lichter gewicht dat je net geen 15 keer kan doen. Dat doe je tot fail. Bij elke oefening waar je dat systeem hanteert met 3x 4 tot 6 reps. Dus 3 setjes laag volume hoog gewicht en 1 setje lager gewicht hoog volume.

De proteïne, begin maar eens met een shake gelijk na de training. Je zal er geen spijt van krijgen.
                          Het fanatisme waarmee jij het evangelie verkondigt is lovenswaardig Marnop!

Comment

Iedereen heeft het over voedings schema's, maar ik eet gwoon zoveel mogelijk brood,pasta's en andere voeding waar goede stoffen in zitten, moet ik dan persee een schema hebben? En zou iemand die mischien voor mij kunnen samen stellen?

Comment

Ik denk dat ze nee gaan zeggen... Koop gewoon een bus poeder en neem twee shaker op een dag, niks aan de hand.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X