Onderbroken nachtrust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderbroken nachtrust

Hoi allemaal,

Mijn vrouw wordt vaak wakker snachts. Ik vroeg me af of er supplementen zijn die goeie nachtrust bevorderen? Er is zoveel te krijg dat ik niet goed weet wat wel en niet werkt. Dus graag wat meningen. Ik neem zelf 's avonds ZMA maar goed weet niet of dat het is, ze traint niet zoals ik dus...

Ik had bv van NOW foods die Melatonin 3mg pot gezien van 180 caps... is dat iets?

graag wat ideetjes

thx

Wat is de oorzaak ervan?
    Al naar de huisarts geweest?

Comment

Hoe oud is ze?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ze is 36 en we zijn nog niet naar een dokter geweest. Dacht misschien was het makkelijk op te lossen met een supplementje.

Dokter is uiteraard ook een optie maar vaak is een hoop zelf op te lossen.

Comment

Lijkt me raar om zoiets direct met pillen op te lossen :P

Wat doet ze voor het slapen gaan (denk aan koffie, suiker etc.) Heeft ze veel stress?

Ik zoek liever naar de oorzaak.

Ik heb zelf jarenlang slaapproblemen gehad, nu weet ik dat ik teveel prikkels krijg als ik voor het slapen gaan ga internetten, muziek maken, schilderen of iets dergelijks. Maar goed, ik blijk dus ADD te hebben. Na een drukke dag (veel nieuwe indrukken) dan ontkom ik er alsnog niet aan. Ook wanneer ik onbewust angst heb om te laat te komen (bijv. wekker zetten voor een sollicitatie) dan word ik ook heel erg vaak wakker.

Sinds ik een aantal zaken heb veranderd (vlak voor het slapen gaan eten is voor mij niet zo'n goed plan, alleen wat eiwitten hooguit) heb ik er nauwelijks meer last van!

Maar goed, ieder mens is anders.. even kijken wat een eventuele oorzaak van jou vrou7w kan zijn!

Comment

Originally posted by Mister D View Post
            Ze is 36 en we zijn nog niet naar een dokter geweest. Dacht misschien was het makkelijk op te lossen met een supplementje.

Dokter is uiteraard ook een optie maar vaak is een hoop zelf op te lossen.

Ik dacht aan een eventueel beginnende overgang, maar daar lijkt ze me nog wel te jong voor dan.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mijn oudste zoon heeft ADD maar dat heeft ze beslist niet. Ik denk eerder dat het stress is, ze sliep altijd al licht maar de laatste tijd slaapt ze soms maar een paar uurtjes en dat is te weinig uiteraard.

Katlyn: waarom is het raar om iets met pillen op te lossen?

Ik zeg niet dat de supplement industrie het antwoord heeft op alles (zeker niet) maar vaak heb je ergens een tekort en dan kan zoiets perfect werken. Trouwens iedereen neemt hier wel een of andere pil met wat wij doen... jaja voeding is de eerste basis, maar een supplement heeft wel degelijk functie.

Ik probeer juist uit te vissen of andere al ervaring hebben met soortgelijke supplementen om te voorkomen dat je geld wegplast

thx

Comment

Ik word elke nacht ook minstens 3x wakker..

Comment

Mister D : Heb ontspanningsmethodes geleerd,een wandeling maken en daarna een warme drank drinken kan ook helpen maar dat is basic

Comment

Goede Nachtrust Thee

van Zonnatura

Comment

Je kunt proberen om melatonine suplementen te gebruiken. Als dit na een week of 3 niet werkt heeft het niets met de melatonine aanmaak te maken.
                      Iedereen heeft wel eens perioden waarin men minder goed slaapt, oorzaken zij meestal geestelijk en niet lichamelijk.

Comment

Ik combineer melatonine met GABA en daarop ga ik als een baby. Kijk inderdaad zoals de rest ook al zegt wel eerst naar de oorzaak van het probleem. Want als er echt iets aan de hand is dan heb je ook niet zoveel aan die sups. Is om de nachtrust te 'bevorderen' niet om eventuele problemen uit de wereld te helpen. Maar goed, dat iedereen wel eens mindere periodes heeft komt voor, hoeft niet per se iets te betekenen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Bedankt voor alle reacties

Ik ga kijken of 3 weken helpt met een supplement, zoniet kunnen we altijd nog verder laten onderzoeken.

thx guys!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X