Eiwittenshake op basis van ei?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwittenshake op basis van ei?

Weet iemand waar ik deze kan vinden voor een schappelijke prijs? heb het op internationale sites gezien, maar met verzending is dit eigenlijk echt te duur.

Ik ben lactose-intolerant en Soja-eiwitten zijn ook nogal zwaar verteerbaar en dit is dus mijn 2e keus. Wil eerst op basis van eieren proberen als dit gaat lukken.

Als iemand hier ervaringen mee heeft hoor ik het ook graag!

bvd

Is dit geen optie dan?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ken dat niet waar jij op doelt. Wat ik echter wel ken (iets anders), is namelijk van die flessen met pure ei-eiwitten er in die zijn dan gepureerd. Zou je ook nog naar kunnen kijken mocht je er niet uit komen. Nadeel is alleen dat je ze (zover ik weet) niet bij supermarkten kan halen en dus een pas voor de macro/sligro nodig hebt. Zero lactose whey is ook een goede.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

ik bedoelde dus zoiets: Optimum Nutrition 100% Egg Protein - 1 Serve Equal To 7 Egg Whites! On Sale! | Muscle & Strength

Maar die zero-lactose is mijn 2e keus ja.. maar dat is voor een groot deel op basis van Soja, waar ik ook niet zo'n fan van ben..

Comment

waarom eet je niet gewoon wat eieren
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Als je gelijk voor paar jaar inslaat valt verzendkosten wel mee toch

Comment

Je bent gewoon 30 jaar te laat geboren, vroeger had je alleen melk-eiwit of ei-eiwit.
              BulkPowders.co.uk : Bodybuilding, Sports and Nutritional Supplements
              2 producten en goed betaalbaar. Of de smaak goed is weet ik niet. Is dacht ik neutraal, dus je kan met alles mengen wat jij maar wil qua smaak.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Je bent gewoon 30 jaar te laat geboren, vroeger had je alleen melk-eiwit of ei-eiwit.
                2 producten en goed betaalbaar. Of de smaak goed is weet ik niet. Is dacht ik neutraal, dus je kan met alles mengen wat jij maar wil qua smaak.
                Is dat slechter als normale whey? Want die potten zijn best goedkoop!

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                  Als je gelijk voor paar jaar inslaat valt verzendkosten wel mee toch
                  iets met houdbaarheidsdatum..

Misschien eens wat kandidaten zoeken om een grote hoeveelheid af te nemen via die site, prijzen zijn best aardig..

Comment

ik snap de link niet echt, maar zo'n ton ziet er best goed uit en nog betaalbaar ook..

iemand ervaringen?

Comment

De link,...bedoel je van 30 jaar te laat geboren?
                      Zoals ik het zeg, er was vroeger geen keus, of je kocht melk eiwitten of ei-eiwitten. Er was volop keuze ei-eiwitten en geen whey, dat is later pas gekomen.
                      Ik kom uit het tijdperk dat mensen nog dachten dat je rauwe eieren moest eten......

Ik heb zelf nog geen ervaring met die shop, maar zou een erg goede moeten zijn.

Comment

De link,...bedoel je van 30 jaar te laat geboren?
                        Zoals ik het zeg, er was vroeger geen keus, of je kocht melk eiwitten of ei-eiwitten. Er was volop keuze ei-eiwitten en geen whey, dat is later pas gekomen.
                        Ik kom uit het tijdperk dat mensen nog dachten dat je rauwe eieren moest eten......

Ik heb zelf nog geen ervaring met die shop, maar zou een erg goede moeten zijn.
                        Whey zal wel goedkoper te produceren zijn lijkt me..

Ik ga het denk ik toch maar eens proberen.. niet die op basis van erwten dan, dat lijkt me echt smerig!
                        Voedingswaarde ziet er gelukkig ook goed uit, bedankt!

Comment

Zag vandaag deze nog: 100% Egg protein - Supplementen
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Zag vandaag deze nog: 100% Egg protein - Supplementen

Goed merk en prima prijs.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X