After pre workout gevoel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• After pre workout gevoel

De meesten zullen dat gevoel wel kennen, het "depri" gevoel dat je krijgt na de training wanneer je bijvoorbeeld crack of hemo rage gehad hebt.
    Weet iemand waardoor dit komt? en hoe je dit kunt voorkomen door bijvoorbeeld een bepaalde stof binnen te krijgen?

Gebruik zo nu en dan een pre workoutje, de ene keer heb ik dat kutgevoel wel en de andere keer niet.

Ik heb het zelf ook, waarschijnlijk omdat je lichaam in dat uurtje dat het werk 200% geeft ipv 100%... Daarna ben je "op" zo voelt het bij mij ten minste
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

ik denk dat:

Geranamine (1,3-Dimethylamylamine or Methylhexamine). iets wat in zowat elke pre workout boost sup zit. ermee te maken heeft. Het is namelijk een psychoactieve drug. en na je UP van deze drug, ervaar je een DOWN. Zoals met bijna elke drug het geval is. (hetzelfde geld dus ook voor de caffeine die vaak in pre workout supps zit).
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        ik denk dat:

Geranamine (1,3-Dimethylamylamine or Methylhexamine). iets wat in zowat elke pre workout boost sup zit. ermee te maken heeft. Het is namelijk een psychoactieve drug. en na je UP van deze drug, ervaar je een DOWN. Zoals met bijna elke drug het geval is. (hetzelfde geld dus ook voor de caffeine die vaak in pre workout supps zit).
        k vind het ook klote.. je krijgt een downgevoel minder eetlust etcetera.. ik weet ook niet waar het aan ligt een schuldgevoel oid krijg ik raar maar waarrr!!

Comment

Ik ervaar het ook bij Jack3D.

Voelde me pas echt down toen ik dit pre workout had gepakt en daarna bleek dat de gym dicht was en ik niet kon trainen.
          Duurde ff voordat dat gevoel uitgewerkt was
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Hmm ik neem zelf een kopje koffie van te voren, knallen gaat dan ook prima. Vind je het wel waard dan? zon oppepper als je daarna zo'n downer krijgt?
            There are no shortcuts to any place worth going
            178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Vind het de training wel waard, maar neem het niet te vaak. De energie en pomp zijn hemels die je ervan krijgt.
              Met no xplode heb ik nog nooit zo'n downer gehad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X