Zijn er mensen die niet zonder sups meer kunnen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zijn er mensen die niet zonder sups meer kunnen ?

ik gebruik supplementen en lees veel over supplementen.
    nu vraag ik me af of er mensen zijn die niet meer zonder hun supplementen kunnen om dat ze er zoveel baat bij hebben?
    35 jaar - 93 kg - 13% vet BP130 DL180 SQ140
    Pain is temporary... pride is forever!

Niet kunnen weet ik niet maar zou zeker niet meer zonder willen.
    Gebruik zoals bekend niet veel maar heb er zeker baat bij.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zoals Mr.c zegt natuurlijk kan men zonder maar dan zou je wel heel goed op je dagelijkse voeding moeten letten.
      Voor iedereen die hardcore BB is en /of wel eens wat minder op zijn voeding let is supp. een prima aanvulling.

Comment

ik kan niet meer zonder mijn koolhydraatjes en protein na de training

Comment

Zonder supplementen kan wel, maar waarom zou je het doen? Je doet jezelf dan tekort vind ik. De basis die je naar mijn mening toch wel moet hebben als je een beetje serieus bezig bent is een multivitamine, vit. c, dextrose en whey. Lijnzaadolie is niet per se nodig, als je uit je gewone eten al veel gezonde vetten haalt, maar het is wel aan te raden omdat het een hele mooie vetsamenstelling heeft.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

nou in de winter neem ik amper sups gewoon biefstuk,vis,kip en dan heb ik liever vaste voeding.
            maar tegen de zomer ga ik meer sups gebruiken omdat het dat watmakkelijker is om je koolhydraten te verlagen en trouwens in de meeste eiwit poeders zit al een multivitamine
            "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Eiwitshakies neem ik eigenlijk altijd; ik zou anders niet weten hoe ik genoeg eiwitten uit mijn eten moet halen.
              Waar zou ik de tijd vandaan moeten halen om de hele tijd kipfilets te braden?

De overige sups gebruik ik afwisselend.

Momenteel gebruik ik:
              Whey proteine (bodystore); 2 x per dag shakie; 1 x bij opstaan en 1 x ca half uur na trainen.
              Ei-proteine; (MW); gebruik ik onregelmatig in de keuken om wat eiwitten toe te voegen aan pastasaus of pannekoeken ed.
              Weight-Gain; (bodystore); 1 shakie direct na het trainen; bevat vnl. koolhydraten aangevuld met wat wei-eiwitten (ik gebruik het dus absoluut anders dan voorgeschreven); maak ook wel 's een shakie van 1 lepel weight-gain + 1 lepel whey-proteine.
              Cell-maximizer; (bodystore); is creatine transport-systeem (dextrose/creatine/arginine/glutamine); dit is mijn workout-drankje. In totaal neem ik dit 2 x per dag.
              Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X