HMB gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HMB gebruik

Beste,

Ik heb voor mijn voetbal het supplement HMB voorgeschreven gekregen door een sportarts...
    Mijn vraag is nu mag ik dit supplement als het voetbalseizoen gedaan is blijven doornemen voor mijn krachttraining of is het zo dat je dit maar een bepaalde tijd mag innemen zoals creatine...?

HMB doet niet zoveel

Hmm.
    Waarom schrijft hij het voor?
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

HMB kun je gewoon blijven innemen. Het enige wat er gebeurt door het HMB gebruik is dat je portomenee er lichter van word.

Comment

Originally posted by laurann View Post
        HMB doet niet zoveel

Hmm.
        Waarom schrijft hij het voor?
        Ik denk dat het toch wel wat zal uitdoen hoor, de man weet wel waarover hij spreekt aangezien hij supplementen levert voor wielerploeg Astana en voetbalploegen als RSC Anderlecht (belgische eerste klasse) en die mensen zullen niet zomaar de eerste beste uitkiezen om hun van supplementen te voorzien.. Ik gebruik het na de wedstrijd om de spieren sneller laten te recuperen in combinatie met een recovery shake. Nu las ik op de verpakking dat het ook de spierkracht en spiermassa wat bevorderd vandaar dat ik met de vraag zat of ik het bij de krachttraining kon doorgebruiken...

Comment

Luister nou gewoon naar de studies..
          19j - 1.96m - 105kg
          Train harder, grow faster

Comment

HMB is misschien wel een van de grootste bullshit suplementen. Omdat een arts iets voorschrijft wil niet zeggen dat het meteen goed is?

Comment

tsja luisteren naar de studie... Ik heb zelf al wat studie's bekeken en ben nog geen enkele tegengekomen die zegt dat HMB totaal niet werkt, ook bovenstaande studie die in de link staat die hier werd geplaatst toont dit niet aan. Oke er is twijfel over, maar volgens mij spreken de studie's nog altijd in het voordeel van HMB of niet??? En als u mij een studie kunt geven die uit BETROUWBARE bron komt die aantoont dat HMB totaal niet werkt had ik die graag van u gekregen en geloof ik u best.. Daarnaast vertrouwen jullie blind op die studie's of hebben jullie al ervaring met het supplement HMB???

Comment

Die bovenstaande studie geeft aan een kilo VVM per 28 dagen winst, alleen dat mbt de vetpercentages kan ik niet helemaal volgen.
                Bij de HMB6 groep is de vetmassa lager maar de BF% hoger dan de niet HMB groep......beetje vreemd De HMB6 groep is zwaarder geworden dan de controlgroep en vetmassa minder, lijkt me dat dan het % omlaag gaat.
                Maar voor een kilo extra VVM elke maand,...mwoah.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Die bovenstaande studie geeft aan een kilo VVM per 28 dagen winst, alleen dat mbt de vetpercentages kan ik niet helemaal volgen.
                  Bij de HMB6 groep is de vetmassa lager maar de BF% hoger dan de niet HMB groep......beetje vreemd De HMB6 groep is zwaarder geworden dan de controlgroep en vetmassa minder, lijkt me dat dan het % omlaag gaat.
                  Maar voor een kilo extra VVM elke maand,...mwoah.
                  Dit is toch goed dan, en spreekt toch in het voordeel van HMB?? Daarnaast wil ik de studie's zeker NIET aanvallen, maar ik ben nog geen enkele tegengekomen dat spreekt dat HMB niet werkt... Ahja ik zit hier nu toch met een potje met 60tabs in (die ik voor de voetbal zal gebruiken zoals ze me ook zijn voorgeschreven) Ik post mijn ondervindingen en oordeel hier wel na verloop van tijd...

Comment

Zonde van jouw centen..... Kun je beter goede voeding van kopen. Veel studies bewijzen dat goede voeding werkt om optimale resultaten en sportprestaties te bevorderen. Meer nog dan HMB denk ik....

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                      Zonde van jouw centen..... Kun je beter goede voeding van kopen. Veel studies bewijzen dat goede voeding werkt om optimale resultaten en sportprestaties te bevorderen. Meer nog dan HMB denk ik....
                      denk niet dat ik gwn blind en zonder andere maatregelen HMB ga slikken, Ik heb een voedingschema opgesteld en ik denk dat mijn voeding wel goed zit. Dat HMB supplement is gwn een aanvulling, maar ach ja zoals ik als zei ik zit nu met het potje en zie wel wat het voor mijzelf heeft. Ik post mijn bevindingen na verloop van tijd hier wel...

Comment

Ik ben benieuwd wat het gaat doen met je.
                        Succes nog!
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X