Welke creating werkt voor jou het beste ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke creating werkt voor jou het beste ?

Goedemorgen allemaal,
    Wil binnenkort maar weer is wat creatine gaan kopen en nemen nou zou ik graag horen van jullie welke voor jullie het beste werkt zodat ik vandaaruit kan gaan kiezen welk merk ik ga kopen.
    mvg john

Bij mij werkt de oude vertrouwde monohydraat nog het beste, verschillende ecc's etc geprobeerd maar de mono blijft mijn favoriet.

Comment

100% monohydrate.
      merk: heb nu universal, maar merk geen verschil met andere merken.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

monohydraat
        5 gram 60-90 min voor training, werkt perfect.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Creatine monohydraat is de beste en goedkoopste vorm van creatine. Geen overbodige ingredienten waar je toch niets aan hebt en het dient het primaire doel; het vergroten van de fosfaatpoel.
          Beweringen dat men meer voch vasthoud met deze vorm van creatine in vergelijking met andere is niet meer dan een marketingtruc, creatine in de cel = meer water in de cel. Welke vorm je ook gebruikt.
          Trap dus niet in marketing trucjes en schaf creatine monohydraat aan, kost het minste en je hebt er maximaal resultaat van.

Comment

ben zoiezo geen fan van creatine, heb ooit een pot monohydraat gehad en voelde wel iets meer pit maar om daar nou 20,- voor te betalen vind ik zonde geld.

Comment

ok wat ik hieruit op maak is dat of ik het nou bij de kruidvat etos of van revolutions haal als het maar monohydraat is

Comment

Originally posted by showtime View Post
                ok wat ik hieruit op maak is dat of ik het nou bij de kruidvat etos of van revolutions haal als het maar monohydraat is
                yup

Comment

ok hartstikke bedankt allemaal hier kan ik wat mee

Comment

Originally posted by showtime View Post
                    ok hartstikke bedankt allemaal hier kan ik wat mee
                    Ik zou zeker bij internet winkels kijken. Vaak betaal je al een stuk minder dan bij de gemiddelde drogist en bij sommige winkels heb je geen bezorgkosten wanneer je direct betaald. Zeker de moeite waard.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      ben zoiezo geen fan van creatine, heb ooit een pot monohydraat gehad en voelde wel iets meer pit maar om daar nou 20,- voor te betalen vind ik zonde geld.

Van creatine voel je ook niet zoveel. Wanneer je op je max traint kun je er baat bij hebben, er is meer energie beschikbaar om de die laatste reps te maken. Het herstel gaat iets sneller en de eiwitsynthese word bevorderd, daarnaast neemt het celvolume toe.

Comment

werkt geen bal voor mij, vochtvasthoudend en puisten dat krijg ik ervan dus ik gebruikt het niet meer, als ik energy rush wil en max. uit mijn training wil halen dan doe ik dat door middel van pre-workout supps
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik heb van alles geprobeerd. Maar nog nooit monohydraat
                          Heb um wel staan maar op ut moment ben ik creatine Xplode van Olimp aan het uitproberen...( 6verschillende puren creatine door elkaar. En wat ik ervan kan zeggen is dat ik nog niet op een beslissing ben gekomen Iedereen raad je aan voor monohydraat en dat zou ik ook zeggen zodra ik eraan begin

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            Voor 15 euro heb je minimaal een pond monohydraat. Als je 5g gebruikt voor de training op trainingsdagen, en 5g na de training op trainingsdagen. en verder niet. dan doe je er bij 4x trainen per week 10 weken mee. voor 75 euro heb je een heel jaar aan creatine.

Vergelijk dat eens met andere supps. wat sommigen daaraan kwijt zijn. dan is het toch een erg voordelige supp. zeker als je kijkt naar de prijs en de effectiviteit van het product, danzit deze toch in de top 3 bij mij. (andere zijn whey en visolie).
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X