All in one supplement...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• All in one supplement...

Is er hier iemand die ervaring heeft met een all in one suplement? Meestal zit daar creatine,betaline,dextrose,mineralen,bcaas,eiwitte n en soms Hmb en heel soms rodiola rosea in en het schijnt dat door het HMB de creatine 2x zogoed werkt en door de rodiola rosea de HMB ook nog eens 2x zo goed werkt... het klinkt haast te mooi om waar te zijn. Op forum sites zijn er niet veel positiefe reacties over te vinden, maar op supplementen sites staan er wel veel positiefe revieuws over, niet echt over het hmb gebruik maar wel over HMB met creatine. Er waren ook meerdere positieve revieuws over HMB met rodiola rosea.

Zit er nog iets in een all in one supp. wat wel goed voor de training is maar niet zo zeer belangrijk voor erna of andersom? Waardoor het misschien een beetje zonde is om het supplement voor en na de training te gebruiken?

Reacties zijn gewenst

Comment

Ik heb ervaring om HMB en Creatine tegelijkertijd te gebruiken sterker nog ik vind dat je HMB het hele jaar door moet gaan gebruiken dit omdat HMB ( een metaboliet van L-Leucine)er voor zorgt dat je meer uit je eiwitinname haalt en tevens je uit een katabole fase kan halen en dus je spiermassa beschermt.

De all in one producten ben ik niet weg van, dit omdat de kwaliteit vaak te koste gaat en de dosering vaak erg hoog ligt om de goede werkzame hoeveelheid binnen te krijgen en je er dus zo doorheen bent.

Je kan beter zelf een stack maken zoals idd:Creatine Mon met HMB
      Face your demons...........

Comment

Wat ook een aanrader is:

Direct voor het slapen en na het ontwaken:

L-Glutamine 5 gr.
        BCAA 3 gr.
        L-Arginine 2 gr.

Deze lage doseringen zijn wel berust op een goede kwaliteit supplement.
        Bij de betere drogisterijen en apotheken te koop.
        Face your demons...........

Comment

Thnx voor je reactie, heb je (of iemand anders) nog enige ervaring met HMB en rodiola rosea?

Comment

Reacties zijn nog steeds gewenst...

Comment

......

Comment

......

Comment

Nooit gehad. Heb nu megagrow besteld bij xxl als post workout, kijken of ik wat merk.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                    Wat ook een aanrader is:

Direct voor het slapen en na het ontwaken:

L-Glutamine 5 gr.
                    BCAA 3 gr.
                    L-Arginine 2 gr.

Deze lage doseringen zijn wel berust op een goede kwaliteit supplement.
                    Bij de betere drogisterijen en apotheken te koop.
                    Ook als het topkwaliteit is dan is de dosering vrij laag Kevin. BCAA neem ik meestal per 5 of 6 gram(tabs), Arginine per 4 gram(tabs) Glutamine wisselde nogaleens, waren tabs en heb nu poeder dus gaat dan met theelepeltjes....
                    HMB als poeder en Taurine als poeder, dus moet ik ook per theelepel, heb geen digiweegschaaltje...wat een geklungel.... hahaha....
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Nooit gebruikt, ben eigenlijk wel benieuwd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X