repen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• repen

heren/dames,
    waar moet je op letten als je eiwitrepen gaat kopen.
    uiteraard eiwitten, maar met koolhydraten of zonder. Of maakt dat niet uit?
    Tips??
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Hangt erwat vanaf denk ik hoe het in je schema past, daarbuiten weet ik uit ervaring ook dat die dingen in de sportschool stukken van mensen kosten

Comment

stukken van mensen kosten
      verklaar je nader?? ik haal ze uit duitsland, heb ergens gelezen. dat ze daar bijna niets kosten!!!

Comment

Ik denk iets in de lijn van: "Het kost me een rib uit mijn lijf".

Verder vind ik het nogal een aparte vraag. Hoe kunnen wij weten of je jij carbs of juist vestten in je repen moet hebben, als we je voedingsschema niet kennen? Wil je de repen als peri-wo gebruiken? Is dus gewoon de vraag wat in je voedingsschema past. Wil je de reep gebruiken als vervanging voor een maaltijd met carbs of zonder? Of ga je je voedingsschema aanpassen aan de hand van de repen?

Jij bent de enige die dat kan bepalen.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik ben aan het cutten, het gaat om het innemen na de work-out. Neem nu na elke training een whey shake. Om eens een beetje te kunnen wisselen daarin, wil ik graag een eiwitreep nemen.
          Evenals een shakebeker mee te nemen naar het werk, wil ik die ook weleens vervangen voor een reep!

Dus ik neem aan veel eiwitten, weinig suikers en weinig vetten.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Ik denk iets in de lijn van: "Het kost me een rib uit mijn lijf".
            inderdaad ja, die repen kosten een miljoen euro ofso en een gewone shake haalt meer uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X