aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aankomen

beste mensen,

ik heb een vraagje, ik wil graag een weight gainer kopen. Ik wil de shake eerst een paar weken gebruiken zonder te trainen, dus eerst wat in massa aankomen, want ik ben behoorlijk mager.
    nu heb ik geprobeerd bij veel weight gainers de voedingswaarde te vergelijken, en er kwam uit dat de meeste per 100 gr. ong. tussen de 300-400 kcal bevatten. als ik nou 3x perdag een shake drink. Naast het gewone eten. is dat dan wel genoeg om snel aan te komen?

Ik heb ook net Mammoth 2500 ontdenkt.
    Hierin schijnt 970 kcal te zitten in 117 gram.
    25 gram eiwit
    9 gram vet
    en 76 gram koohydraten

als ik hier nou 100 gram per dag van gebruik, is dat verstandig?

Comment

je kan het besten gewoon een voedings schema maken
      en gewoon gaan trainen.met alleen een shakie of wat dan ook komje niet ver
      reken gewoon iut watje behoefte is maak een voedings schema
      en gewoon knalle

Comment

hey kerel

wel veel shakes ik zou 1 doen en de rest uit een voedingsschema halen. in die shakes zit niet alles wat jij nodig hebt. wel in groente en fruit en noten en vis etc.
        mannen worden al duizenden jaren breed en sterk van natuurlijke producten.
        mvg

ps ik was ook beetje mager maar ben puur door aan schema te houden al meer gaan wegen meer als 1 kilo in pas 2 weken ! je moet je er echt gewoon aan houden en dan zie je snel vooruitgang en daar krijg je weer motivatie van om het zoveelste broodje pindakaas naar binne te raggen
        Last edited by Straatvechter; 23-01-2011, 19:49.

Comment

Shake's zijn ter aanvulling op een goed voedingsschema...dus niet zomaar ff shake nemen zonder goede voeding..

Comment

Originally posted by ossama1995 View Post
            Ik wil de shake eerst een paar weken gebruiken zonder te trainen, dus eerst wat in massa aankomen, want ik ben behoorlijk mager.
            Waarom zou je lichaam spiermassa gaan aanzetten (wat energie kost, ook om te onderhouden), als je lichaam denkt dat je het niet nodig hebt?

Gewoon lekker gaan trainen.

Comment

Originally posted by ossama1995 View Post
              beste mensen,

zonder te trainen, dus eerst wat in massa aankomen, want ik ben behoorlijk mager.

3 x raden wat voor massa je gaat aanzetten zonder te trainen. ik geef je een hint: het begint met een V en eindigt op etmassa.

Wat heeft dat voor nut dan?
              Ga nou maar gewoon trainen en zorg er voor dat je ruim voldoende eet, als je genoeg en gezond eet dan zal je al wat zwaarder worden.
              Je kan dan ook een voedingschema maken op wat je per dag nodig hebt om betere resultaten te behalen.

Dus 1e prio is trainen en 2e prio is goed en voldoende eten
              en wil je verder komen dan worden prio 1 en prio 2 samen 1 !
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

dankjewel voor de info, ikzal maar gwn gaan trainen
                en een eetschema er op aftellen.

Comment

Weightgainers...

YouTube - Top 10 Bulking Foods For Mass Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies