Noem hier de meest vieze shake smaken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Joshua90 View Post
    Jullie drinken een shake zeker als delicatesse, zeikwijfiessss...
    haha, als ik het zo lees ga ik het "zwaar" krijgen met mijn 5kg chocolade whey voorraad van xxl, achja zoals jij zegt niet zeiken maar drinken
    "Straight outta gym"

Comment

Ik had een aantal jaren geleden, daar ontstond meteen schimmel in mijn beker, echt heel raar.
      Gooide de whey in een schone beker en deed er melk bij en er ontstonden na enkele minuten allemaal kleine blauwe balletjes in mijn shake. Die bleven dan plakken aan de bodem van mijn beker, meerdere malen gebeurd uit 1 pot.

Die was van De Tuinen, Precision Engineered volgens mij.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
        Jullie drinken een shake zeker als delicatesse, zeikwijfiessss...
        Eens, veel mensen bitchen over de smaak.
        Een shake is functioneel...

Comment

nog niet echt smerige smaken tegengekomen. Al was de cocos in de sportschool waar ik tot voor kort geleden zat niet echt smakelijk. Leek wel of het meer schuim dan vloeistof was.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
            ik had eentje dat smaakte naar pis dat is nieuw trouwens
            hoe weet jij hoe pis smaakt xD

haha maar wel koning post

ik heb aardbei maar die smaak vind ik iets te extreem , volgende x maar vanille proberen
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Unleash v3 heerlijke cassis smaak

Comment

nevermind
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

perzik/mango van xxl te lekker!!!
                  Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                  Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Tis allemaal niet te zuipen laten we eerlijk zijn... Gewoon naar binnen mikken die hap
                    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                      Tis allemaal niet te zuipen laten we eerlijk zijn... Gewoon naar binnen mikken die hap
                      Nog geen enkele slechte smaak tegengekomen..

Pfft, drink het toch ook niet voor smaak ofzo, lekker of niet, binnen gieten..
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Je moet er rekening mee houden dat er niet veel mensen zijn die bij Tuinen hun whey shake halen. Die dingen staan er al eeuwennnn.. Heb een keer gekeken echt allemaal over datum!

On topic: Heb nu framboos, niet te zuipen. Achja, gewoon ineenkeer achterover
                        Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X