Bsn Celmass !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bsn Celmass !

mijn vraag is aan julie of ik koffie en caffeine houden light drankjes nog gewoon kan drinken tijden mijn creatine kuur van cellmass.
    ik heb gisteren een potje aangeschaft en ben vanochtend ermee begonnen .
    maar is het onhandig kom koffie gewoon te drinken hier endaar? of verpest ik dan mijn kuur >?

nee joh kan gewoon koffie blijven drinken hoor ,doe ik ook .

Comment

echt en hoe zijn je resultaten mensenvan bodynet zijn de resulst beter met of zonder koffie en ik wou ook graag weten wat jullie gains zijn met cellmas!

Comment

10kg

Comment

Het is maar een creatine'tje.. Verwacht niet zoveel en probeer de zoekfunctie eens. Al genoeg van dit soort topics voorbij zien komen
          19j - 1.96m - 105kg
          Train harder, grow faster

Comment

ook creatine is maar een voeding supplement

Comment

hallo ik had weer een vraagje over mensen die zijn ervaren met cellmass nt ..
              ik gebruik het nu socthends als ik wakker word op lege maag gelijk en na mijn training .
              nu staat er op de achterkant 6-8voor training nemen maar ik neem het sochtends op lege maag.. en neem het savonds laat pas weer wan tik train in de avond .. hoe zou ik dit doen zou ik het zo blijven nemen of gewoon om 13:00 in de middag nemen en dan train ik om 20:00 ??
              iemand ervaring ?

Comment

Gozer staat op de verpakking wanneer en hoe je het in moet nemen!!!
                Volgens mij moet je het zoiezo niet op een lege maag nemen kan verkeerd hebben maar lijkt me niet.
                Zal vast wel een stickie over zijn ergens zoek ff
                succes
                Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Originally posted by jochempje View Post
                  Gozer staat op de verpakking wanneer en hoe je het in moet nemen!!!
                  Volgens mij moet je het zoiezo niet op een lege maag nemen kan verkeerd hebben maar lijkt me niet.
                  Zal vast wel een stickie over zijn ergens zoek ff
                  succes
                  ik kan het echt niet vinden ofso ik heb echt uren lopen googlen enzo maar enig idee zou ik het gwn nemen zoals staat op achterkant

Comment

Dit heb ik gevonden na 2sec zoeken moet wel op een lege maag foutje van mij

Hoe gebruik je CellMass?
                    Trainingsdagen: Neem CellMass direct na de training met water op een nuchtere maag. Neem 6-8 uur voor of 6-8 uur na de training je 2e dosering op een nuchtere maag
                    Niet trainingsdagen: Neem CellMass voor het ontbijt op een nuchtere maag. Indien gewenst kan er nog een 2e dosering (voor optimaal resultaat) 6-8 uur na de eerste dosering genomen worden
                    Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                    Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

hmm dus ik moet het niet in tijdens voor mijn ontbijt om legen maag omdat ik pas 12uur daarna train

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X