Geen vooruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen vooruitgang

Beste mensen,

Ik heb voor een aantal weken geleden ook al gepost over het gebruik van proteine shakes.
    Ik heb toen ook al verteld dat ik een pot had gekocht maar nu heb ik het ongeveer een weekje of 3 gebruik (ongeveer 2x perdag soms 3x en soms helemaal niet) maar ik ben nog geen gram aan gekomen. Daarnaast eet ik ook nog veel. ( vooral brood, veel avondeten,) Ik train natuurlijk nog wel 3x per week. Wie heeft tips, zat te denken aan weightgainer of creatine?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

geldverspilling dus.

zeg eens wat je op een dag eet, je komt niet aan dus je eet waarschijnlijk te weinig

Comment

07:00 2 broodjes met kaas of vlees+ 1 eiwitshake
      10:30 2 Broodjes met kaas of vlees
      13:00 fruit of iets dergelijks en koekje
      15:00 Eiwitshake
      18:00 Aardappels,groente met vlees ongeveer 1 dik bord
      21:00 Eiwitshake ( na de training)

Comment

Je eet dus idd te weinig...

Comment

veel en veel te weinig.
          Ontbijt: brinta met banaan, volle melk en shake erdoor.
          10:30 die 4 broodjes met pindakaas/vlees/af en toe kaas/tonijn/zalm/ei + 1litertje melk of chocomelk
          13:00 1l melk of chocomelk, 4 broodjes met pindakaas/vlees af en toe kaas/tonijn/zalm/ ei
          15:00 4 gebakken eieren
          18:00 aardappelen vlees groente
          21:00 1000g halfvolle of volle kwark

Comment

te weinig

ga het onderstaande maar doen

bereken je behoefte op Voedingsbehoefte calculator!

probeer ergens ook eetmeter te downloaden

oja en lees ook dit is goed door Algemene informatie over voeding en schema's

Comment

Originally posted by Jarno08 View Post
              Daarnaast eet ik ook nog veel. ( vooral brood, veel avondeten,)
              veel eten is niet het gevoel hebben dat je veel in je mond doet, als jij de hele dag komkommers eet, eet je wel veel, maar effectief eet je niks: weinig voedingsstoffen.
              als je al die broodjes van je op een rijtje zet zul je zien dat je aan calorien helemaal niet zoveel binnenkrijgt en dus te weinig eet.

Comment

veel brood = veel zout

Comment

Beste mensen,

Ik heb voor een aantal weken geleden ook al gepost
                  Je moet niet alleen posten maar ook wat topics lezen, dan had je geweten dat er mensen zijn die meer eten dan jij en ook te horen krijgen dat het te weinig is.

Dus ga eerst eens wat meer eten en ga eens voor de verandering VEEL eten.
                  Wat jij van 7.00uur tot 15.00uur eet dat is normaal al een ontbijtje.

Dus m.a.w. jij ontbijt en daar doe je 8uur over en verder eet je nog een klein maaltje verdeeld over een aantal uren.
                  Daarnaast neem je whey dat ondersteunt vetafbraak, dus niet zo gek dat je geen gram aankomt he?
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Wie weet mischien hoe ik het anders zou moeten aanpakken dan?
                    Ik zit er ook over te denken om een potje creatine aan te schaffen, heb idd sticky over creatine gelezen maar snap het niet helemaal...

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      veel brood = veel zout
                      Ik eet brood van de jumbo ( LO-SEL ) en die heeft 50% minder zout en geen zoutvervangers toegevoegd..

€ 1,09 voor een halfje brood. ( SUPER LEKKER )

Comment

Wat maakt dat zout nu weer uit?

Comment

Wie weet mischien hoe ik het anders zou moeten aanpakken dan?
                          Ik zit er ook over te denken om een potje creatine aan te schaffen, heb idd sticky over creatine gelezen maar snap het niet helemaal...
                          eerst een maand of 2-3 zorgen dat je fatsoenlijk eet eer je shakes en creatine toevoegt. als je voeding niet klopt heb je niks aan toevoegingen.

Comment

ja maar ik weet echt niet hoe ik dat eten aan moet pakken....

Comment

ja maar ik weet echt niet hoe ik dat eten aan moet pakken....
                              Kijken bij de stickies hier op het forum..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X