Meeste tijd dat ik op deze forum zit hoor ik dat koolhydraten voor het slapen net goed is, want, omdat het gelijk in vet wordt opgeslagen. maar ik heb een weight gainertje thuis liggen. en op de site staat er wel op van dat ik het op trainings dagen wel kan gebruiken voor het slapen.
Stukje van de site:
''Doordat Lean Gain alleen langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het zelfs geschikt om voor het slapen te gebruiken. Lean Gain is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een zware training!''
Lean Gain - WeightGain - Weight Gainers - Lean Gain - Body en Fitshop
En had nog een vraagje is het wel een goeie weight gainer.
Want ik wil aankomen, maar vetvrije. dus droog.
ik heb het met me voeding geprobeert. maar ik kom maar een heel klein beetje aan. had ik in me vorige post ook aangegeven.
Stukje van de site:
''Doordat Lean Gain alleen langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het zelfs geschikt om voor het slapen te gebruiken. Lean Gain is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een zware training!''
Lean Gain - WeightGain - Weight Gainers - Lean Gain - Body en Fitshop
En had nog een vraagje is het wel een goeie weight gainer.
Want ik wil aankomen, maar vetvrije. dus droog.
ik heb het met me voeding geprobeert. maar ik kom maar een heel klein beetje aan. had ik in me vorige post ook aangegeven.
Comment