Koolhydraten voor het slapen gaan? SUP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten voor het slapen gaan? SUP

Meeste tijd dat ik op deze forum zit hoor ik dat koolhydraten voor het slapen net goed is, want, omdat het gelijk in vet wordt opgeslagen. maar ik heb een weight gainertje thuis liggen. en op de site staat er wel op van dat ik het op trainings dagen wel kan gebruiken voor het slapen.

Stukje van de site:

''Doordat Lean Gain alleen langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het zelfs geschikt om voor het slapen te gebruiken. Lean Gain is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een zware training!''

Lean Gain - WeightGain - Weight Gainers - Lean Gain - Body en Fitshop

En had nog een vraagje is het wel een goeie weight gainer.
    Want ik wil aankomen, maar vetvrije. dus droog.
    ik heb het met me voeding geprobeert. maar ik kom maar een heel klein beetje aan. had ik in me vorige post ook aangegeven.
    Never send a boy to do a mans job!

droge massa aankomen is geen kwestie van een supplementje kopen. als dat zo was dan zouden we allemaal wel die sup kopen.

Droge spiermassa aankomen, zonder verhoging van het bodyfat. Is vooral een kwestie van de juiste aantal kcal, koolhydraten, eiwitten, vetten op de juiste momenten. maar natuurlijk ook: De juiste training. En de juiste rust tussen trainingen.
    -----------------

Ik persoonlijk denk niet dat je je doel gaat bereiken met puur het nemen van die leangainer. Je voeding moet echt heel erg strak zijn. En dan bedoel ik niet alleen een goed voedingsschema.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

een 'vriend van mij' komt gewoon aan in droge spiermassa zonder een voedingschema

in de sportschool gaat hij los maar qua voeding kloot hij maar wat aan

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        een 'vriend van mij' komt gewoon aan in droge spiermassa zonder een voedingschema

Hoe weet je dat ie maar wat aankloot? Dat kan je vriend misschien zeggen, maar stiekem let hij ws wel op wat hij eet, hoeveel en wanneer. Misschien heeft hij ook wel wat langer ervaring en weet hij wat hij moet eten, hoeveel en wanneer?
        Ik heb ook nog nooit een voedingschema gebruikt. En ik kom ook aan in droge spiermassa en verlies vet, al gaat het nu op dit moment wat langzamer in massa aankomen.
        Als je lang genoeg bezig bent dan weet je wel een keer wat en hoeveel je wanneer moet eten lijkt me.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

is hij beginner? want dan kun je meestal gewoon veel eten (beetje eiwitrijke dingen opzoeken) en trainen en moeilijk hard vooruitgaan zonder dat je alles optimaal verzorgd hebt.

Comment

Ik heb alles geprobeert. Ik had zelfs mijn voedingsschema verdubbelt. Maar als nog steets moeite ermee.

Comment

Train je s avonds.. Gewoon de koolydraten nemen..! ik zou persoonlijk niet te veel koolhydraten nemen in de avond.. Gewoon een bakkie kwark is genoeg..

Je hebt koolhydraten nodig na je trainen en in de ochtend..

Comment

koolyhdraten voor het slapen gaan schijnt tog wel goed te zijn boys? omdat als je gaat slapen je spieren als brandstof kunnen dienen al heb je te weinig koolyhdraten binnen gekregen.

Comment

Ja er zijn altijd uitzonderingen. We kennen allemaal wel die boomstam die nooit iets speciaals doet qua training en/of voeding. en toch droog en groot wordt. dat is aanleg.

dat is 1 op de 100 personen.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

dus voor het slapen koolhydraten is wel goed, maar ik bedoel zeg maar dat ik het als een aanvulling wil gebruiken. omdat ik me kcals niet red. en dat ik niet bijkom met mijn voeding heb alles geprobeert heb het zelfs verdubbelt maar ben van plan om dit die lean gainer te gaan gebruiken na het trainen.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                      koolyhdraten voor het slapen gaan schijnt tog wel goed te zijn boys? omdat als je gaat slapen je spieren als brandstof kunnen dienen al heb je te weinig koolyhdraten binnen gekregen.
                      niet waar. in rust licht je vetverbranding veel hoger dan carbsverbranding.
                      wanneer je slaapt is dit zeker het geval je lichaam haalt energie uit de vetreserves. en een heel klein deel uit koolydraten maar dit iss heel erg weinig.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hij geeft toch aan het na zijn training te willen gebruiken. Na de training ligt je verbranding veel hoger. en dan kunnen die koolhydraten ook gewoon gebruikt worden als brandstof en aanvulling van gluycogeen voorraden na het trainen.

ik zie het probleem dus niet om de leangainer na de training te nemen. lijkt me zelfs een goed idee. zeker als het past binnen je schema.

Comment

Ik zou gewoon overdags die gainer gebruiken.

Ik kom ook echt niet aan als ik 500 kcal boven behoefte zit..sommige hebben gewoon nog meer nodig.

Sterkte!!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            Ja er zijn altijd uitzonderingen. We kennen allemaal wel die boomstam die nooit iets speciaals doet qua training en/of voeding. en toch droog en groot wordt. dat is aanleg.

dat is 1 op de 100 personen.
                            lol dat dacht ik dus al

maar deze jongen wil maar niet toegeven dat hij goede genen heeft

niet dat het verder wat boeit ofzo.

Comment

eindelijk paar mensen die me begrijpen. =DD
                              dus na het trainen is het geen probleem om het te gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X